کاهش اهدای خون در خراسان رضوی همزمان با اوج گیری کرونا

مدير روابط عمومي انتقال خون خراسان رضوي گفت:با افزایش دمای هوا و اوج گیری سویه جدید کرونا، میزان مراجعات مردمی به پایگاه های اهدای خون به شدت کاهش يافته است.

شریف الحسینی گفت: با افزایش دمای هوا و اوج گیری سویه جدید کرونا، مراجعات مردمی به مراکز انتقال خون کاهش یافته است که اگر این روند در چند روز آینده تداوم یابد، وارد شرایط بحرانی خواهیم شد.

مدیر روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی گفت: از تمامی هم شهریان، هم استانی‌ها و زوار امام مهربانی‌ها درخواست می‌شود در اولین فرصت به پایگاه‌های اهدای خون مراجعه داشته و به این مهم توجه داشته باشند کرونا از راه اهدا و یا دریافت خون منتقل نمی‌شود.

همچنین لازم به ذکر است تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مراکز اهدای خون رعایت شده و تمامی همکاران انتقال خون حداقل سه دوز واکسن کرونا را دریافت نموده اند، لذا با همدلی و همراهی همیشگی مردمان خوبمان انتظار داریم تهدید بالقوه کرونا، مشکل کمبود خون را تبدیل به معضلی بالفعل برای استان ننماید. شایان ذکر است پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) واقع در ابتدای خیابان دانشگاه در روز عید غدیر ساعت ٨ و نیم الی ١٣ پذیرای اهداکنندگان قهرمان خون خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار