سناتور دموکرات: ما در لحظه حساسی با تهران قرار داریم

یک سناتور دموکرات آمریکایی در سخنانی بر بازگشت به توافق هسته‌ای با تهران تأکید کرد.

کریس مورفی، سناتور دموکرات آمریکایی در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: ما به سبب اقدامات ترامپ و تصمیم وی برای خروج از توافق هسته ای، در لحظه حساسی با تهران قرار داریم.

کریس مورفی در ادامه افزود: امیدواریم فرصت برای بازگشت به توافق هسته‌ای وجود داشته باشد و این مسأله، بهترین گزینه برای واشنگتن و منطقه به حساب می‌آید.

کریس مورفی همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود با اشاره به زندانیان سیاسی در مصر گفت: در صورتی که این زندانی‌های سیاسی آزاد نشوند، کنگره [آمریکا]ممکن است تصمیم به قطع کمک‌های خود به مصر بکند.

ساعاتی پیش نیز رسانه‌های خبری اعلام کردند جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی سی» مدعی شد: ایران باید با توفق مطرح شده، موافقت کند؛ اما تمایلی در خصوص انجام این کار را از خود نشان نداده است.

کربی همچنین گفت: در صورتی که ایران به اجرای توافق هسته‌ای باز نگردد، ما به فشار بر ایران ادامه خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۸ تير ۱۴۰۱
برجام بهانه هست چون آمریکا نمیتونه اموال ایران مثل کشورهای دیگه چباول کنه با تحریم و زور و اجحاف قصدش از بین بردن ملت ایران هست چون ایرانی جماعت در طول تاریخ گذشته تا بحال باج به کسی نداده و نخواهد داد زندگی با عزت بهتر تحقیر و نوکری اجانب هست که اموال مشورت بگیرند عنوان حقارت آمیز گاو شیرده هم بهت اطلاق کنن و پشتتم در روزهای حساس خالی کنند و تنها منزوی و در جهان منفورت کنم قانون آمریکا قانون جنگل هست هرچی زورش زیادتر رییس هست و باید بقیه به اجبار از دستوراتش اطاعت کنند در رابطه با ایران اشتباه برداشت کرده چون ایرانی جماعت نه ترس به دل راه میده و نه از تهدید حراس داره و مرگ هر فرد و تاریخ مردمش نزد الهی هست نه آمریکای منفور و ظالم
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۳:۳۹ ۲۷ تير ۱۴۰۱
باید؟!
آخرین اخبار