تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز اراضی کشاورزی در کرج

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه ماهدشت در این شهرستان از دست متصرفان خارج و آزادسازی شد.

آقای صارمی گفت: این رفع تصرف ها بر اساس شناسایی های صورت گرفته توسط سامانه هوشمند اراضی ، گزارش سامانه مردمیcms وابلاغیه های صادره به مالکین ساخت وسازهای غیر مجاز صورت گرفته‌ است.

او می گوید: در این اقدام به همراه توقف عملیات و عدم تمکین صاحبان تغییر کاربری های غیر قانونی به اخطاریه های صادره در یک اقدام مشترک با اعضای ستاد ساز و ساز شهرستان کرج وبه استناد دستور مقام قضایی تعداد۱۵۰ مورد تفکیک و قطعه بندی تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: همچنین بیش از ۲۰۰ مورد مصادیق تغییر کاربری از قبیل احداث بنا، الاچیق، دیوار کش در منطقه ماهدشت در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی قلع و قمع شد که در مجموع حدود ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه به حالت اولیه اعاده شد.

برچسب ها: آزاد سازی ، رفع تصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۴:۲۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
1 سال پيش زنگ زدم با رئیس اداره جهادکشاورزی هشتگرد راجع به ساخت و سازهای غیر مجاز در کردان روستای اغشت صحبت کردم گفت ما نمیتونیم بیشتر از این اقدام کنیم!!! کدوم اقدام؟مسئولین یه سری بزنن تا ببینن املاک های تو مسیر با مسئولین دهیاری وشورای اغشت چه کار ها که در این سال‌ها نکرده اند.