یادواره شهدای ارتش در شهرستان مهدیشهر

یادواره شهدای ارتش شهرستان مهدیشهر و نکوداشت نخستین سالگرد درگذشت سیاوش جوادیان، جانشین اسبق ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در مهدیشهر برگزار شد.

امیر دریادار حبیب الله سیاری در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش و بزرگداشت جنباز امیر سرتیپ جوادیان گفت: شهدا با رشادت‌ها، انقلاب و ارزش‌های این‌نظام و تمامیت ارضی کشور را حفظ کردند تا ذره‌ای از خاک این کشور به دست دشمن نیفتد.

امیر دریادار سیاری با اشاره به موج تحریم‌ها پس از دوران دفاع مقدس، مقاومت و ایستادگی ملت ایران را تحسین آمیز خواند و تاکید کرد: جوانان آینده سازان کشور هستند و با پشتیبانی مردم قدرت هوایی و موشکی کشور، ایران، زبانزد جهان شده است.

امیر حسین حسنی سعدی جانشین‌فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا هم در این‌مراسم از زنده یاد امیر سیاوش جوادیان به عنوان یکی از ارکان صلی ارتش در دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: روحیه نظامی، اخلاق مداری، حق طلبی و ولایی بودن از ویژگی‌های بازر این فرمانده شاخص بود.

در این مراسم از شماری از خانواده‌های معظم شهدای ارتش در شهرستان مهدیشهر تجلیل شد.

همچنین در مراسمی سردیس جانباز امیر سرتیپ سیاوش جوادیان، جانشین اسبق ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی و بلواری در مهدیشهر هم به نام این فرمانده شاخص دوران دفاع مقدس نامگذاری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.