اجرای ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری پایانی بر سرقت کابل‌های مخابرات در مشهد

فرماندار مشهد گفت: ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در مشهد در حال اجراست و این عملیات سنگین تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

 محسن داوری فرماندار مشهد در خصوص تدابیری که برای جلوگیری از سرقت در حال اجراست، گفت: با اجرای ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری مسئله سرقت کابل‌های مخابرات حل می‌شود و مشکل اینترنت که در برخی محلات وجود دارد با ایجاد ۹۷ ایستگاه جدید در مشهد و ارتقای سایت‌های جدید برطرف خواهد شد.

او افزود: در سفر اخیری که به تهران داشتم وزیر قول داد در خصوص مشکلات ارتباطات شهرستان مشهد اعم از اینترنت و موارد دیگر به مشهدی‌ها کمک کند و سفر معاون وی به مشهد و شروع عملیات سنگین ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری نشان از توجهی است که وزارت ارتباطات به مشهد دارد، زیرا در کمتر شهرستانی همزمان عملیات ۳۰۰ کیلومتری فیبر نوری شروع می‌شود.

داوری در خصوص نانوایی‌ها و این که برخی تخلفات هنوز هم وجود دارد، بیان کرد: از مردم انتظار داریم همان طور که با ما در سامان دهی مشارکت کردند، در نظارت هم مشارکت کنند و تخلفات را به ما برسانند.

فرماندار مشهد درخصوص اینکه برخی نانوا‌ها نان را گران‌تر از قیمت مصوب عرضه می‌کنند یا به سوپری‌ها می‌دهند و آن‌ها چند برابر قیمت به مردم می‌فروشند،ادامه داد: مردم نان را نباید گران از نانوایی‌ها بخرند و اگر مشاهده کردند بلافاصله گزارش کنند. 

وی گفت: مردم نان را بیش از نرخ مصوب نخرند و اگر دیدند که احیانا نان خارج از شبکه یا اضافه بر نرخ مصوب عرضه می‌شود، موضوع را حتما گزارش کنند و خود مردم هم سریع تسلیم متخلف نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.