کشف و ضبط حدود ۳هزارو ۵۰۰ کیسه آرد تاریخ مصرف‌گذشته در مشهد

در اجرای یک طرح نظارتی و بازرسی از یک واحد تولیدی کیک و کلوچه حدود ۳هزارو ۵۰۰ کیسه آرد تاریخ مصرف‌گذشته کشف و ضبط شد.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:کشف و ضبط حدود ۳هزارو ۵۰۰ کیسه آرد تاریخ مصرف‌گذشته در مشهد نظارت و بازرسی از واحد‌های تولیدی باتوجه به نوع تولید محصول به صورت مستمر و دقیق در دستور کار کارشناسان جهاد کشاورزی خراسان رضوی قرار دارد و برای جلوگیری از تخلف‌های وابسته مانند تقلب، احتکار و... تیم ویژه‌ای پیگیری مسائل مربوطه را در دستور کار دائم خود قرار داده است.

ناصر شعربافیان افزود: در گشت مشترک رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی مشهد و کارشناسان جهاد کشاورزی استان از چندین واحد تولیدی در جاده قدیم مشهد-قوچان حجم زیادی از کیسه‌های آرد از یک واحد تولیدی کشف شد.

وی گفت: در بررسی کارشناسان جهاد کشاورزی از محل نگهداری از این محموله مشاهده شد حدود ۳هزارو ۵۰۰ کیسه آرد مخصوص صنف و صنعت درحالی نگهداری می‌شوند که تعداد زیادی از آن‌ها تاریخ مصرف گذشته و بخش دیگری از این محموله آرد دچار کپک‌زدگی و حتی آب‌خوردگی بود.

شعربافیان گفت: وقتی کارشناسان به محل خط تولید این کارخانه تولید کیک و کلوچه مراجعه کردند معلوم شد محموله‌های مشکوک در خط تولید در حال استفاده هستند که دستور توقف این اقدام در محل صادر شد.

وی افزود: اینکه محموله مذکور از کجا تهیه شده و چرا تا به امروز در محل باقی مانده بود و همچنین دیگر حواشی ماجرا در حالی در دستور کار کارشناسان قرار گرفت که موضوع تقلب در تولید، یکی از ابعاد مهم این ماجراست که در این زمینه هم اقدام‌های فنی و کارشناسی در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار