ثبت ۵۷۰ درخواست در حوزه‌ی سلامت در سفر هیئت دولت به استان مرکزی

در میز ارتباطات سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی ۵۷۰ درخواست در حوزه‌ی سلامت ثبت شد.

دکتر عباس شیراوژن نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در مدت ۲ روز برپایی میز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به استان مرکزی ۵۷۰ درخواست ثبت در حوزه‌ی سلامت ثبت شده که رسیدگی خواهد شد مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

مهمترین درخواست‌ها مباحثی، چون استخدام، تبدیل وضعیت استخدامی، مشکلات درمانی و کمک به بهتر شدن روند درمانی و همچنین انتقالی همکاران بود.

میز ارتباطات مردمی حوزه‌ی بهداشت و درمان در روز‌های ۳۰ و ۳۱ تیر ماه جاری در چهارچوب سفر دولت سیزدهم برپا شد و تعداد زیادی از مردم با امید به برطرف شدن مشکلاتشان به این میز مراجعه کردند.

خوشبختانه فضا و موقعیت برپایی این میز و دیگر نکات به نحو احسن اجرا شد و باعث شد هم دست اندرکاران و هم مراجعین بدون مشکل به کار‌های خود بپردازند.

چه از همکاران دانشگاه و چه بیماران و همراهانشان و چه افرادی که نقطه نظرات و پیشنهاداتی را مطرح کردند در این روز به این میز مراجعه نمودند.

تلاش کردیم با نهایت دقت، دغدغه‌های مطرح شده را گوش داده و در جهت رفع آن‌ها برنامه ریزی نماییم تا در اسرع وقت این مشکلات برطرف گردد.

مدیریت کردن این تعداد مراجعین در این دو روز، کار بسیار سختی بود که خوشبختانه با تلاش همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به خوبی انجام شد.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پایان از دست اندرکاران که در برپایی هرچه بهتر این میز تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.