استارت‌آپ ملی «هنرآرتا» راهی برای ورود به بازارکار نوین فرهنگ و هنر است

مدیرعامل استارت‌آپ استعدادیابی ملی «هنرآرتا» گفت: این استارتاپ برای ورود به بازار کار، با رویکردی نوین در عرصه فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.

شیرین آسیایی گفت: استارت‌آپ استعدادیابی ملی «هنرآرتا» سال ۱۴۰۰ در ۲۶ محور اطلاع رسانی و در نهایت در ۱۳ محور فرهنگی و هنری مانند انیمیشن، بازیگری، پوستر، صنایع غذایی، صنایع دستی، گویندگی، نویسندگی، فیلم و مستند برگزار شد.

وی افزود: سال گذشته در نهایت هفت شبکه کاری مانند نمایش رادیویی، انیمیشن، نویسندگی، گویندگی، گرافیک، نقاشی و طراحی به وجود آمد و هنرآموزان علاقه‌مند در شبکه‌های کاری مشغول به تولید محتوا شدند و ۲ نتیجه مهم تیمی کار کردن و آموزش در حین تولید کار که دستاورد‌های بزرگی در آینده رقم می‌زند، حاصل شد.

مدیرعامل استارت‌آپ استعدادیابی ملی «هنرآرتا» گفت: امسال نیز دومین استارت‌آپ استعدادیابی ملی هنرآرتا در ۲ حوزه انیمیشن و گرافیک کار خود را آغاز کرد و در ۹ محور «لوگو»، «پوستر»، «طرح، ایده، فیلم نامه»، «استوری برد، استوری ریل (کارگردانی)»، «طراحی کاراکتر و فضاسازی»، «ریگ تخصصی»، «انیمیت»، «تدوین و صدا گذاری» و «گویندگی و دوبله» برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.