ثبت نام مرحله دوم استارت‌آپ ملی استعدادیابی «هنرآرتا» آغاز شد

مدیر اجرایی استارت‌آپ استعدادیابی «هنرآرتا» گفت: ثبت نام مرحله دوم این استارت‌آپ ملی در ۹ محور تخصصی به میزبانی دانشگاه دامغان از امروز ۲۱ تیر آغاز شد و تا ۳۰ تیر ادامه دارد.

لطفی گفت: شناسایی و کشف استعدادهای دانشجویان خلاق، تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به کار گروهی،ارتقاء جایگاه دانشجویان مستعد در فرهنگ و هنر، ترویج فعالیت‌های گسترده‌ در هر حرفه و معرفی استعدادهای درخشان آن حرفه به مراجع مرتبط و آموزش و پرورش استعدادهای کشف شده برای ورود به بازارکار (اشتغال زایی) از اهداف مهم استارت‌آپ ملی استعدادیابی «هنرآرتا» است.

مدیر اجرایی استارت‌آپ استعدادیابی «هنرآرتا» گفت: مرحله راستای آزمایی در تاریخ ۱۰ مرداد، مرحله اول استعدادیابی ۱۸ مرداد، مرحله دوم استعدادیابی ۳۰ مرداد، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ۳۰ مرداد الی ۱۰ شهریور، ثبت ایده برتر ۱۵ شهریور و اعلام نتایج نهایی ۲۵ شهریور است.

  لطفی می گوید: این استارت‌آپ در محورهای تخصصی «لوگو»، «پوستر»، «طرح، ایده، فیلم نامه»، «استوری برد، استوری ریل» ( کارگردانی)، «شخصت‌پردازی و فضاسازی»، «ریگ تخصصی»، «انیمیت»، «تدوین و صدا گذاری» و «گویندگی و دوبله» برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی استارت‌آپ استعدادیابی «هنرآرتا» گفت: استارت‌آپ ملی استعدادیابی «هنرآرتا» به عنوان مهمترین عرصه تجلی توانمندی‌ها و استعدادهای ارزشمند و ناشناخته‌ دانشجویان سرتاسر کشور و علاقمندان در زمینه‌های خلاقانه فرهنگی و هنری است که معاونت وزارت علوم و تحقیقات با همکاری معاونت فرهنگی و هنری دانشگاه دامغان و تیم تخصصی فرهنگی و هنری «آرتا آرت ایران»، این استارتاپ را برای شناسایی استعدادهای جوانان و ثبت ایده برتر در هر حرفه توسط اساتید مجرب، تقدیر و قدردانی از دانشجویان برتر در هر محور، ارجاع دانشجویان هم حرفه سرتاسر کشور به یکدیگر و تشکیل تیم تخصصی در هر حرفه هنری، برگزار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.