معاون ترامپ:

آمریکا باید ابتدا بحران دموکراسی خود را حل کند

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا گفت برای حل بحران آب و هوا، آمریکا ابتدا باید به بحران دموکراسی توجه کند.

اَل گور در مصاحبه‌ای با شبکه سی بی اس با شبیه هم دانستن انفعال در زمینه تدوین قوانین مربوط به تغییرات آب‌وهوایی با تدوین قوانین مربوط به کنترل حمل سلاح گفت: دموکراسی در آمریکا دچار نابسامانی شده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی اکسیوس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: به همین دلیل است که کنگره نمی‌تواند برای ممنوعیت حمل سلاح‌های جنگی و این تفنگ‌های تهاجمی که برای کشتن کودکان در کلاس‌های درس و صد‌ها تیراندازی منتهی به تلفات جمعی در سال جاری بکار رفت، قانونی تصویب کند و این وضع در حال بدتر شدن است. به همان دلیل است که ما نمی‌توانیم قانونی برای تغییرات آب و هوایی تصویب کنیم.

او همچنین خواستار حذف اطاله بررسی قوانین در کنگره شد و گفت: ما یک دولت اقلیت داریم. ما پول کلانی داریم که نقش بسیار زیادی در سیاست مان دارد.

گور همچنین انکار کنندگان تغییرات آب و هوایی را با افسران حاضر در حادثه تیراندازی در شهر یووالد مقایسه کرد که به دلیل واکنش ضعیف آن‌ها به تیراندازی در مدرسه‌ای که منجر به کشته شدن ۱۹ کودک و ۲ معلم شد، مورد انتقاد قرار گرفتند.

او گفت: آن‌ها فریاد‌ها را شنیدند، صدای شلیک گلوله را شنیدند و هیچ کدامشان جلو نرفتند و مقامات پلیس به ما می‌گویند که این آن چیزی نیست که معمولاً ماموران پلیس می‌بایست انجام دهند.

معاون ترامپ گفت: در مواجهه با این وضعیت اضطراری جهانی، آنچه ما با بی‌عملی انجام می‌دهیم و ناتوانی مان در عبور از در و توقف کشتار (اشاره به ضعف عملکرد پلیس در حادثه یووالد و منتظر ماندن آن‌ها پشت در)، نمایانگر واقعی توانمندی‌های ما به عنوان بشر نیست. ما راه حل‌هایی داریم.

به گفته این مقام آمریکایی، این رویداد‌های سخت که به طور مداوم در حال بدتر و شدیدتر شدن است، واقعاً شروع به تغییر اذهان کرده و ما باید به عنوان یک کشور وحدت داشته باشیم، دور هم جمع شویم و از ساختن این بازی سیاسی دست برداریم. این مسأله نباید یک موضوع حزبی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار