استاندار آذربایجان غربی:

واحد‌های اقتصادی از ظرفیت‌های قانونی جدید رفع موانع تولید بهره‌مند شوند

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر بهره‌مندی واحد‌های اقتصادی از ظرفیت‌های قانونی جدید در مسیر رفع موانع تولید، گفت: آشنایی فعالان اقتصادی با این ظرفیت‌ها سبب تسهیل در رفع مشکلات خواهد شد.

محمد صادق معتمدیان روز یکشنبه در ادامه بازدید از واحد‌های اقتصادی آذربایجان‌غربی، تحت عنوان «یکشنبه‌های تولید»، توجه به بخش تولید را زمینه ساز ارتقای اقتصادی دانست و گفت: توجه به بخش تولید می‌تواند در رونق بخش‌های مرتبط و همچنین ارتقای اشتغال بسیار موثر باشد.

او با تاکید بر اینکه دولت نگاه حمایتی از واحد‌های تولیدی دارد، می گوید: عزم جدی برای به حرکت در آوردن چرخ‌های اقتصادی کشور وجود دارد و ادامه این روند لازمه هماهنگی و همدلی بین دستگاه‌های متولی است.

کمیته تخصصی بازدید از واحد‌های اقتصادی تشکیل می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی در حاشیه این بازدید با اعلام اینکه طی هفته جاری کمیته شناسایی واحد‌های اقتصادی با اولویت بازدید مقام عالی استان تشکیل می‌شود، گفت: در این کمیته بازدید از واحد‌های اقتصادی با محوریت یکشنبه‌های تولید، تخصصی‌تر انجام می‌شود.

جواد کرمی گفت: بازدید از واحد‌های اقتصادی صرفا از واحد‌های مشکل دار انجام نخواهد شد بلکه در برخی از موارد سیاست‌های تشویقی و حمایتی در مسیر توسعه واحد‌های موفق نیز لحاظ می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی همچنین بر ضرورت آشنایی مدیران واحد‌های اقتصادی از ظرفیت‌های قانونی برای توسعه تاکید کرد و گفت: مدیران برخی از واحد‌های اقتصادی بدلیل مشغله کاری از ظرفیت‌های جدید قانونی مطلع نیستند که قرار شد تا پایان این هفته جلسه‌ای در همین راستا تشکیل و به نمایندگان واحد‌های اقتصادی این ظرفیت‌های جدید آموزش داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.