پیش بینی حضور ۶۰۰ هزار زائر پیاده امام رضا(ع) در دهه آخر صفر

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: مشهدالرضا در دهه آخر صفرمیزبان حجم زیادی از زائران پیاده خواهد بود.

حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: این در حالی است که ۲ سال قبل و پیش از شیوع کرونا و محدودیت‌های سفر و تردد ناشی از آن ۴۹۸ هزار زائر پیاده مهمان حرم امام رضا (ع) در دهه آخر صفر بودند.

او با اشاره به این که جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) مسوولیت ثبت نام و خدمات رسانی به آنان را با کمک خیرین برعهده دارد افزود: ثبت نام از زائران پیاده امام رضا (ع) از طریق سایت www.zaerin ۸.ir از نیمه دوم محرم آغاز می‌شود و تا پایان محرم ادامه می‌یابد.

او ادامه داد: پیش از این همواره ثبت نام از زائران پیاده در نیمه نخست محرم انجام می‌گرفت، اما به دلیل ۲ سال وقفه در پذیرایی از زائران سرور‌های جمعیت خدمتگزاران نیازمند به روزرسانی بود از این رو ثبت نام به نیمه دوم محرم موکول شد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: این جمعیت برای خدمت رسانی بهتر به زائران پیاده با ستاد اجرایی خدمات سفر استان‌هایی از جمله خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان، گلستان هماهنگ شده تا ما را در خدمت رسانی لازم به زائران در طول مسیر شهر‌های مختلف به مشهد در ارتباط با تامین آب شرب و سوخت و امداد جاده‌ای یاری دهند.

رضایی با اشاره به استقرار ۳۲۰ ایستگاه صلواتی جمعیت زائران پیاده امام رضا (ع) در مسیر‌های منتهی به مشهد و در استان‌های مختلف افزود: بیشترین ایستگاه، مربوط به جاده‌های نیشابور، سبزوار، کلات و قوچان به سمت مشهد است و امسال ۲۰ ایستگاه جدید به ایستگاه‌های مستقر در این جاده‌ها افزوده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.