پیش بینی وزش باد شدید و بارش باران برای البرز

مدیرکل هواشناسی البرز نسبت به ناپایداری جوی همراه با وزش باد شدید احتمال بارش شدید باران، تگرگ، رعد و برق و پدیده گرد و خاک از عصر امروز چهارشنبه در استان هشدار داد.

آقای آرش بهاروند احمدی گفت: تحلیل آخرین الگو‌های پیش یابی حاکی از فعالیت موج ناپایدار سطوح میانی و همراهی آن با چینش فشار سطح زمین در منطقه البرز مرکزی می‌باشد که از امروز چهارشنبه تا روز شنبه هفته آینده در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک همراه با بارش‌های تندری پیش بینی می‌شود.

او می گوید:  با توجه به فعالیت سامانه فوق الذکر در منطقه البرز مرکزی از عصر چهارشنبه تا شنبه هفته آینده در بعضی ساعات رعد و برق، رگبار ساعتی، احتمال تگرگ و نیز وزش باد و گردوخاک مورد انتظار می‌باشد.

آقای بهاروند احمدی گفت: نوع مخاطره رعد و برق، رگبار ساعتی، احتمال تگرگ، وزش باد و گرد و خاک، آب گرفتگی موقت معابر شهری، بالا آمدن آب مسیل‌های فصلی، کاهش میدان دید، لغزندگی سطح جاده است.

به گفته مدیرکل هواشناسی البرز براین اساس در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک، گردوغبار خواهیم داشت که شکستگی درختان و سقوط سازه‌های سست و کاهش کیفیت و آلودگی هوا از مخاطرات آن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.