لکه گیری و روکش آسفالت ۳۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی پارس آباد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: امسال ۳۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان پارس آباد لکه گیری و روکش آسفالت می‌شود.

آیدین مرادی گفت: با انجام این میزان عملیات روکش آسفالت حدود ۱۵ روستای شهرستان پارس آباد درحوزه دو شهرستان از راه آسفالته مناسب برخوردار خواهند شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور عربلو- حاج عوض گفت: طول آسفالت این ۱۵ روستا بیش از ۲۰ کیلومتر است.

مرادی با اشاره به اینکه علاوه برانجام پروژه راه‌های روستایی ۳ پروژه نیز در حوزه ایمنی و نگهداری در شهرستان پارس آباد در حال انجام است گفت: در محور بیله سوار - سربند نیز ۲ پروژه لکه گیری و روکش آسفالت انجام می‌شود.

او در حوزه راه‌های فرعی نیز بهسازی و آسفالت پل عنبرلو و جاده مغانسر را یادآور شد و گفت: راه پارس آباد گوشلو نیز در حال احداث و بهسازی است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد با اشاره به اهمیت محور عربلو –حاج عوض بدلیل پرترافیک بودن مسیر گفت: در حال حاضر قطعه یک این مسیر از عربلو تا چهل پله در حال اجرای روکش آسفالت است.

مرادی بهسازی این مسیر را یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه عنوان کرد و گفت: قطعه دوم این محور نیز در روز‌های آینده به مناقصه گذاشته می‌شود.

او از انجام ۲۰ پروژه راهداری و راهسازی با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز تا پایان فصل کاری امسال خبرداد و گفت: منابع مالی این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی، استانی و اعتبارات در اختیار نماینده شهرستان در مجلس است.

مرادی طول راه‌های آسفالته روستایی این شهرستان را پایین‌تر از میانگین کشوری دانست و گفت: اتمام این پروژه‌ها منوط به اختصاص به موقع اعتبارات و جذب منابع مالی است که انتظار داریم در این خصوص مسئولان استانی و بویژه نمایندگان در تامین منابع مالی پروژه‌های راهداری اقدام عملی موثر انجام دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.