شکستن رکورد ورزشکاران پرورش اندام در باشگاه های فارس

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس گفت: مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های استان فارس با حضور بیش از ۳۲۰ ورزشکار توانست برای اولین بار رکورد استانی را بشکند.

محمد علی فرهنگ مهر گفت: وزن کشی این دوره از رقابت‌های پرورش اندام چهارشنبه ۵ مرداد ماه انجام شد و پنجشنبه ۶ مرداد ماه (روز نخست) ورزشکاران رشته‌های فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک به رقابت پرداختند و همچنین جمعه ۷ مردادماه ورزشکاران در رشته‌های بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ به رقابت پرداختند.

او گفت: این دوره رقابت‌ها به منظور شناخت نفرات برتر برای اعزام به مسابقات کشوری برگزار شد و کمیته فنی نفرات شناخته شده خود را به جلسه و اردوی بازبینی دعوت می‌کند و نفرات نهایی شناسایی شده به دو مسابقه کشوری اعزام می‌شوند.

فرهنگ مهر گفت: تعدادی از نفرات منتخب در قالب تیم منتخب فارس به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کرمانشاه انتخابی تیم ملی حضور در مسابقات آسیایی و تعدادی دیگر نیز به مسابقات شهریور ماه به میزبانی کرمان انتخابی مسابقات جهانی اعزام  می شوند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام اسامی تیم‌های برتر را بدین شرح اعلام کرد، 

رشته فیزیک رده سنی بزرگسالان تیم اول باشگاه پروشات، مقام دوم شهرستان کازرون و تیم سوم باشگاه پروشات پلاس، رشته ورزشی بادی کلاسیک رده سنی بزرگسالان تیم اول باشگاه ارزشمند، تیم دوم باشگاه رودی فیتنس و مقام سوم باشگاه مفرح، رشته بادی بیلدینگ رده سنی بزرگسالان تیم اول باشگاه رودی فیتنس، تیم دوم باشگاه بارانا و تیم سوم باشگاه انرژی جایگاه‌های برتر این دوره رقابت‌ها را کسب کردند.

او گفت: در مسابقات پرورش اندام برای اولین بار حیدر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس،  شکوهی معاون امور فرهنگی و جوانان و  خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در این مسابقات حضور داشتند.

فرهنگ مهر از عوامل اجرایی شامل نائب رئیس و دبیر هیئت، کمیته داوران، کمیته فنی، کمیته نظارت و بازرسی، کمیته برگزاری مسابقات، کمیته روابط عمومی، نیروی انتظامی برای تامین امنیت و اداره کل ورزش و جوانان که با حمایت خودشان موجب رونق مسابقات شدند و همچنین شرکت کیمیا مکمل که اسپانسر این دوره از رقابت‌ها بودند تقدیر و تشکر کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار