شهردار سنندج خبر داد؛

انجام ۱۳۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر سنندج

شهردار سنندج گفت: در نهضت آسفالت شهر سنندج تا کنون بیش از ۱۳۰ هزار مترمربع آسفالت انجام شده است.

سیدانور رشیدی در دیدار با دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان که با حضور اعضای شورای شهر صورت گرفت، گفت: اعتمادسازی در زیرمجموعه به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه قرار گرفته و در همین راستا به روزرسانی پرداخت حقوق اقدام ارزشمندی برای ارتقای اعتمادسازی نیرو‌ها بود.

شهردار سنندج گفت: این حق خود پرسنل است که حاصل تلاش و زحمت خود را به صورت منظم دریافت کند در کنار این مهم شهرداری سنندج در زمینه اعمال افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگری که وزارت کار اعلام کرد پیشتاز بوده است.

بروزرسانی پرداخت حقوق پرسنل شهرداری سنندج

شهردار سنندج گفت: از بهمن ماه سال گذشته حقوق پرسنل بروز، مطالبات گذشته پرداخت و حق بیمه نیز پرداخت می‌شود.

رشیدی می گوید: شهرداری سنندج بدهی ۴۱ میلیارد تومانی به تامین اجتماعی داشته و مسائل رفاهی، پزشکی و فرهنگی پرسنل شهرداری سنندج با تشکیل کمیته در همین راستا به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

او گفت: نیرو‌های خدمات شهری بیش از تمام پرسنل مورد توجه و اقدامات لازم برای افزایش اعتماد در بین آن‌ها به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم صورت گرفت.

شهردار سنندج گفت: شهرداری الکترونیک به عنوان یک نیاز ضروری در جامعه امروز در شهرداری سنندج دنبال و اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است، خروج از وضعیت مدیریت سنتی به سمت الکترونیکی شدن جراحی بزرگی است که در شهرداری سنندج اتفاق افتاده و امیدواریم هرچه زودتر شاهد عملیاتی کردن کامل این مهم باشیم.

تحقق شهرداری الکترونیک در سنندج

رشیدی گفت: مردم در سال ۱۳۰۱ به چه صورت خدمات خود را از شهرداری در حوزه‌های مختلف گرفته اند تا به امروز به همین صورت بود، تغییر این رویه با توجه به امکانات و بستر‌هایی که در عصر امروز وجود دارد نیازی ضروری بود که در این دوره از مدیریت شهرداری با همراهی شورا‌های شهر محقق خواهد شد.

او می گوید: مردم با تحقق شهرداری الکترونیک می‌توانند بدون حضور فیزیکی در مجموعه می‌توانند خدمات مختلف در زمینه صدور پروانه ساخت، پرداخت عوارض و ... را انجام دهند.

رشیدی برخورد با متخلفین را از دیگر نکات بسیار مهم در شهرداری سنندج دانست و گفت: از همراهی دستگاه قضا بابت حمایت‌هایی که در خصوص برخورد با متخلفین تقدیر می‌کنیم.

او گفت : رفع معضلات اجتماعی که امروز به چالشی برای اکثر جوامع تبدیل شده از دیگر نکات اساسی بود که مورد توجه قرار گرفته و برنامه‌های مختلفی تدوین شده است.

جمع آوری معتادین متجاهر در سنندج

به گفته رشیدی، رفع معضلات شهری مانند جمع آوری معتادین متجاهر، سگ‌های بلاصاحب، پسماند و نخاله و... از برنامه‌های اصلی شهرداری است که به صورت جدی تا پایان سالجاری دنبال خواهیم کرد.

شهرداری سنندج گفت: در حوزه اقدامات عمرانی اولویت شهرداری نواحی حاشیه شهر بوده و در این راستا برنامه ریزی‌های مختلفی انجام گرفته است.

او از انجام ۱۳۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر سنندج خبر داد گفت: نهضتی که در حوزه آسفالت طی چند ماه اخیر در شهر سنندج اتفاق افتاده قابل توجه بوده است.

رشیدی گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی توجه به رفع معضل ترافیک مد نظر قرار گرفته و در این راستا چندین پروژه مختلف تعریف و اقدامات مطالعاتی آن‌ها انجام و پیمانکار تجهیز کارگاه کرده است.

شهردار سنندج گفت: در حوزه فضای سبز نیز ۱۰ هزار متر فضای سبز در نایسر، ۸ هکتار در ورودی حسن آباد و ... در حال انجام است.

او گفت: توسعه باید همه جانبه باشد، اگر شهردار و شورای شهر بتوانند به صورت همزمان به بخش‌های مختلف توجه کند ریل گذاری مناسبی را انجام داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.