باقرزاده نامزد انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک شد

سرپرست فدراسیون شمشیربازی نامزد انتخابات ریاست و نایب رئیسی کمیته ملی المپیک شد.

در ششمین روز از ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات کمیته ملی المپیک امروز فضل‌الله باقرزاده، سرپرست فدراسیون شمشیربازی ثبت‌نام کرد. او برای انتخابات ریاست و نایب رئیسی کمیته ملی المپیک شد

باقرزاده پس از ثبت نام در این انتخابات گفت: حدود ۴۰ سال است که در ورزش هستم و در کار مدیریت بودم، در اداره کل آمل بودم و پس از آن پست‌های مختلفی را برعهده گرفتم. الان هم عضو شورای عالی ورزش هستم و این دوره برای ریاست و نایب‌رئیسی نامزد شدم. کمیته ملی المپیک را به خوبی می‌شناسم، احساس مسئولیت کردم و آمدم. شرایطی الان هست که قبلا نبود. چنانچه چهره‌های سیاسی، آقای صالحی‌امیری یا وزیر کاندیدا شوند کنار می‌روم. این مقبولیت را در جامعه ورزش داشته و با همه فدراسیون‌ها تعامل خوبی دارم. امیدوارم روز انتخابات روز خوب برای جامعه ورزش باشد.

او بیان کرد: این نامزدی مانند ریاست جمهوری نیست، مجمع تعداد مشخصی عضو دارد و همه مشخص هستند. اکثر فدراسیون‌هایی که می‌توانند در مجمع باشند همه شرکت می‌کنند و دنیا هم کمیته ملی المپیک هر کشور را می‌شناسد به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است. باید ارتباط خوبی بین کمیته و وزارت داشته باشند، چون متولی ورزش، وزارت است. در زمان هاشمی‌طبا و صالحی‌امیری کمیته شرایط خوبی داشته و کسی که ریاست را برعهده می‌گیرد باید تعامل خوبی با فدراسیون‌ها و جامعه ورزش داشته باشد.

باقرزاده در خصوص اینکه اگر وزیر و هم صالحی‌امیری نیز نامزد شوند به نفع کدام کنار می‌رود، گفت: هر ۲ بیایند، به نفع هر ۲ کنار می‌روم. اگر وزیر بیاید او سکاندار است و از جامعه ورزش و اگر آقای صالحی‌امیری هم بیاید هم می‌دانند اگرچه او ورزشی نبود، اما توانست جایگاه خوبی در ورزش کسب کند. او به کمیته هویت خاصی دارد. هر ۲ بیایند کنار می‌روم و در پست نایب‌رئیسی نامزد می‌شوم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار