برخورد جدی با دستگاه‌های کم‌کار در حوزه محیط زیست خراسان رضوی

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: با دستگاه‌های کم کار در حوزه محیط زیست بدون هیچ چشم‌پوشی برخورد جدی و قاطع می‌شود.

 مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هر ساله تعداد روز‌های آلاینده شهر مشهد افزایش پیدا می‌کند و اگر دستگاه‌های مسوول در قانون هوای پاک به تکالیف خود عمل نکنند، وضعیت آلودگی شهر مشهد در وضعیت خوبی قرار نخواهد گرفت.

او افزود: ۱۲ درصد مساحت خراسان رضوی تحت مدیریت محیط بانان اداره کل حفاظت محیط زیست استان است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: این نهاد هم اکنون با ۳۰ درصد ظرفیت اداری، اداره می‌شود که حفاظت و حراست از این عرصه وسیع نشان از مسوولیت پذیری همکاران ما دارد.

اله پور بیان کرد: با توجه به برگزاری سران اجلاس وزیران با دستور رییس جمهور ارتباط خوبی برای حل این پدیده بوجود آمد و مذاکراتی در این خصوص انجام شد که اتفاقات خوبی را به همراه داشت.

همکاری نمایندگان مجلس با اداره کل حفاظت از محیط زیست

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: متولی امر حفاظت از کشف رود اداره کل حفاظت از محیط زیست است و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در کنار متولیان محیط زیست می‌باشد و برای حل این معضل آماده هر گونه همکاری با این نهاد هستیم.

او افزود: قطعاً با دستگاه‌هایی که در حوزه حفاظت محیط زیست کم‌کاری کنند برخورد خواهیم کرد و در این رابطه حامی اداره کل محیط زیست هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.