اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان اواخر مرداد ماه برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در ۲۷ مرداد ماه، برنامه بزرگداشت روز خبرنگار و اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات همزمان برگزار خواهد شد.

حسنی گفت: مقرر شده است به دلیل تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا و جهت هماهنگی بیشتر، برنامه بزرگداشت روز خبرنگار و اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان همزمان و با همکاری استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و خانه مطبوعات استان زنجان، ۲۷ مردادماه و با حضور خانواده‌های خبرنگاران برگزار شود.

او ادامه داد: براساس اطلاعات ارائه شده توسط خانه مطبوعات استان زنجان در مجموع در بخشی اصلی ۲۵۲ اثر از ۶۰ شرکت کننده دریافت شده است و در بخش خبر، ۳۳ اثر از ۱۸ شرکت کننده، بخش گزارش ۷۴ اثر از ۴۰ شرکت کننده، عکس ۱۳ اثر از ۸ شرکت کننده، مصاحبه ۳۶ اثر از ۲۲ شرکت کننده، طنز مکتوب ۲ اثر از یک شرکت کننده، مقاله، یاداشت و سرمقاله ۳۹ اثر از ۱۸ شرکت کننده، تیتر ۳۸ اثر از ۲۳ شرکت کننده، طراحی و صفحه آرایی ۱۷ اثر از ۹ شرکت کننده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: متأسفانه در بخش طرح و کاریکاتور هیچ اثری دریافت نشده است و کلیه آثار بعد از بررسی اولیه جهت داوری در اختیار داوران قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.