سردار طاهری در نشست با خبرنگاران:

اصحاب رسانه عضوی از خانواده بزرگ انتظامی هستند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اصحاب رسانه را عضوی از خانواده بزرگ انتظامی برشمرد.

فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان در نشست خبری با خبرنگاران، اصحاب رسانه را عضوی از خانواده بزرگ انتظامی برشمرد و گفت: خبرنگاران نیزمی توانند با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی واضح و به موقع باعث ایجاد امنیت عمومی و اجتماعی و خنثی کننده نقش های شوم باشند.

سردار طاهری گفت: امسال چهار هزار و ۹۵۱ نفر در ارتباط با مواد مخدر که ۸۵۱ نفر آن‌ها خرده‌فروش بوده‌اند در استان دستگیر شده‌اند.

وی گفت: همچنین ۶۰۰ هزار بوته خشخاش در استان نیز امحا شده است.

سردار طاهری گفت:  ۴۳ تن انواع مواد مخدر نیز طی چهار ماهه اخیر از قاچاقچیان مسلح در استان کشف و ضبط شده است.

 وی به  طرح ساماندهی محله «شیرآباد» زاهدان  اشاره کردو گفت:  این طرح  با در نظر گرفتن نقش همه دستگاه‌های اجرایی استان ظرف یک ماه آینده توسط فرماندهی انتظامی استان تدوین می‌شود و در اختیار استانداری قرار می‌گیرد.

انهدام  ۲۴ باند قاچاق مواد مخدر در استان

فرمانده انتظامی استان گفت: امسال ۲۴ باند قاچاق مواد مخدر در استان منهدم شده و اعضای آن‌ها دستگیر شده‌اند و هفت قاچاقچی که عمدتاً سرشبکه بوده‌اند به هلاکت رسیده‌اند. 

وی گفت: در این مدت ۴۳ تن مواد مخدر و ۵۱ قبضه سلاح سبک و نیمه سنگین به همراه سایر تجهیزات از جمله بی‌سیم و تلفن ماهواره‌ای از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵۹ دستگاه خودرو از ابتدای سال تاکنون در استان از قاچاقچیان ضبط شده که امید داریم درآمد حاصل از تعیین تکلیف این خودرو‌ها در راستای مقابله با آسیب‌های مواد مخدر به استان تخصیص پیدا کند.

سردار طاهری به عملکرد مطلوب پلیس استان در حوزه مقابله با اشرار اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۹ شرور در استان شناسایی شده و ۸۱ شرور دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در مورد کشفیات کالا‌های قاچاق نیز گفت: امسال ۱۱۹ میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق در استان صورت گرفته که عمده آن شامل سوخت و اقلام غذایی مانند روغن و برنج بوده است.

وی به اقدام پلیس استان در حوزه رفع تصرف اراضی ملی اشاره کرد و گفت: امسال ۵۳۰ هکتار از اراضی ملی استان به ارزش ۳۹۷ میلیارد تومان رفع تصرف شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار