پیام‌های دریافتی ۲۳ مرداد ماه؛

سد معبر موتورسیکلت‌ها در محله گیشا و گلایه متقاضیان از تاخیر در اعلام نتایج آزمون آموزش و پرورش

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۳ مرداد ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


با سلام ما عده‌ای از علاقمندان به حرفه معلمی که سن شان از حد نصاب شرایط ورود در دانشگاه فرهنگیان، تقاضا می‌کنیم که حد نصاب شرط سنی این دانشگاه به ۲۶ سال افزایش پیدا کند. بسیاری از این افراد جدای ازعلایق مادی، علاقه معنوی به این شغل دارند و آموزش را نوعی سبک زندگی می‌دانند. چگونه است که در آزمون‌های استخدامی شرط سنی تا ۳۷ سال هم دارند، اما یک جوان ۲۵ یا ۲۶ ساله، با توجه به اینکه برای کسب رتبه خوب بسیار سختی کشیده است، حتی با وجود ظرفیت زیاد و کمبود نیروی آموزش و پرورش، نمی‌تواند در دانشگاه فرهنگیان وارد شود. لطفا پیگیری کنید.


سلام خسته نباشید. ۳ الی ۴ سال گذشته خیابان‌های منطقه کوی شهدا در شهرستان اندیمشک استان خوزستان را به دلیل آب و فاضلاب کنده کاری کردند و بعد از گذشت این همه سال هیچ اقدامی به منظور مرمت و بازسازی روکش آسفالت صورت نگرفته است.


با سلام از شما خواهش می‌کنم از سازمان سنجش پیگیری کنید چرا نتایج آزمون استخدامی آموزش پرورش را اعلام نمی‌کنند؟ دوهفته است اعلام می‌کنند، ولی از اعلام نتایج خبری نیست. سایت را چک کردم، اما هنوز اعلام نشده است.


درباره سد معبر موتورسیکلت‌ها و خودرو‌ها به داخل پیاده رو در خیابان گیشای شهر تهران گزارش تهیه کنید.


حدود ۳ ماه است که خودروی ایکس ۲۲ از کارخانه مدیران خودرو خرید نقدی انجام داده ایم، ولی خبری از تحویل ماشین نیست. ۴۵ روز است که در انتظاریم.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار