هوای مشهد خنک می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا روند کاهشی دما در مشهد و استان آغاز می‌شود.

مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا روند کاهشی دما در مشهد و استان آغاز می‌شود و تا دوشنبه هفته آینده، ۳۱ مرداد، حداکثر دمای هوای مشهد به ۲۸ و حداقل دمای آن به ۱۴ درجه خواهد رسید.

او افزود: با بررسی نقشه‌ها و تحلیل‌های هواشناسی تا اوایل هفته آینده افزایش سرعت وزش باد پدیده جوی غالب در سطح استان خواهد بود که در نوار شرقی و جنوبی استان این پدیده همراه با گرد و غبار، کاهش دید، کیفیت هوا و با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: دمای هوا از فردا به ویژه در اوایل هفته آینده کاهش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

اثمری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۰ و ۳۵ درجه در نوسان بوده است. امروز دمای هوای مشهد مانند روز گذشته است و حداکثر دمای هوا ۳۵ و حداقل آن ۲۰ درجه خواهد بود. روز چهارشنبه، ۲۶ مرداد، حداکثر دمای هوا با ۲ درجه کاهش به ۳۳ درجه می‌رسد.

او تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای ۱۱ درجه و سرخس با دمای ۴۰ درجه به ترتیب خنکترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بودند. در همین مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تایباد با ۴۵ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار