با مشارکت در پویشی مردمی محقق می شود؛

نوشاندن آب به زائران پیاده روی اربعین حسینی

آستان قدس رضوی، پویش مردمی «نذر آب» برای زائران پیاده‌روی اربعین را با نام «سقای اربعین» آغاز کرده است.

حامد شجاعی باغینی، مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: در آستانه پیاده روی اربعین، آستان قدس رضوی پویش مردمی «نذر آب» برای زائران پیاده‌روی اربعین را با نام «سقای اربعین» آغاز کرد ه است.

او افزود: تاکنون در استان کرمان تبلیغات محیطی و رسانه‌ای از طریق صداوسیما، رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها برای مشارکت هر چه بهتر در پویش نذر آب، انجام شده است.

شجاعی باغینی تصریح کرد: همه علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبالغ دلخواه، به سهم خود بخشی از هزینه تامین آب آشامیدنی برای زائران پیاده‌روی اربعین حسینی را فراهم کنند تا از سوی خادمان و خادمیاران حضرت رضا (ع) در این مراسم توزیع شود.

او بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند نذورات خود را از ۴ طریق، پرداخت آنلاین در سایت nazr.razavi.ir، واریز مبلغ به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۵۰۱۳۱۸ (به نام نذورات آستان قدس رضوی)، پرداخت از طریق اپلیکیشن رضوان (app.razavi.ir) و یا شماره‌گیری کد دستوری #۸* واریز کنند.

به گفته مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) بیش از ۸ هزار خادمیار رضوی در استان کرمان مشغول خدمت هستند و  همه ساله با برپایی مواکب عزاداری در نقاط مرزی و مسیر پیاده‌روی اربعین، در میزبانی از این زائران مشارکت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار