۹۰ درصد بستری‌شدگان موج هفتم واکسیناسیون ناقص داشتند

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از مجموع بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌ها در موج هفتم بحران کرونا حدود ۹۰ درصد واکسیناسیون ناقص داشتند.

ایوب توکلیان جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : با بهبود وضعیت کرونایی، رنگ مشهد از نارنجی به زرد تغییر کرده، اما این وضعیت شکننده است و مردم باید همچنان به رعایت تمامی نکات بهداشتی، به ویژه استفاده از ماسک توجه داشته باشند و در کنار آن انجام واکسیناسیون به موقع برای مهار کرونا را مدنظر قرار دهند.

او افزود: کرونا در وضعیت ناپایداری قرار دارد و عادی‌انگاری در شرایط سخت کرونایی کار بسیار خطرناکی است و موجب بدتر شدن وضعیت کرونایی و رسیدن به موج‌های بعدی می‌شود و بهترین کار برای دوری از روز‌های بدتر کرونایی انجام واکسیناسیون کامل و رعایت تمامی نکات بهداشتی و در رأس آن‌ها استفاده از ماسک بوده است.

  جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: متأسفانه با وجود توصیه‌های بسیار در انجام واکسیناسیون کرونا، استقبال خوبی از سوی مردم صورت نگرفته است.

توکلیان بیان کرد: از مجموع بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌ها در موج هفتم بحران کرونا حدود ۹۰ درصد آنان واکسیناسیون کامل ندارند و بیش از شش ماه از دریافت آخرین دوزشان گذشته و برای دریافت دوز یادآور اقدام نکرده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.