۶۴ درصد خانوار‌های روستایی شاهین دژ به شبکه سراسری گاز متصل هستند

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه چهار روستای شاهین‌دژ طی هفته دولت به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود، گفت: اکنون ۶۴ درصد خانوار‌های روستایی این شهرستان به شبکه گاز متصل هستند.

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: گاز چهار روستای میراجل، ظاهرکندی، رضاقشلاق و آخیجان همزمان با هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه روستاهای ظاهرکندی، رضاقشلاق و آخیجان با مجموع ۳۲۰ خانوار از محور سورین هستند، می گوید: از این محور، گاز روستاهای سورین و اینچه نیز تا ۲ ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی همچنین با اعلام اینکه گاز پنج روستای محور کهول در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد، گفت: این پنج روستا با مجموع ۲۹۱ خانوار شامل روستاهای کهول بالا، کهول پایین، قره تپه، احمدبیگ و زینال‌لو است.

او همچنین به اتمام شبکه داخلی گاز هفت روستا از ۹ روستای محور صفاخانه شهرستان شاهین دز نیز اشاره کرد و گفت: گاز این هفت روستا به همراه ایستگاه‌های TBS و CGS تا پایان آذرماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و شبکه داخلی دو روستای حسنلو و سانجود از همین محور نیز تا همان موقع به اتمام خواهد رسید.

شیخی با بیان اینکه گازرسانی به ۱۵ روستای شاهین‌دژ نیز تا پایان آذرماه پیمان‌سپاری خواهد شد، گفت: حدود ۱۰۰ درصد خانوار شهری شهرستان شاهین دژ نیز به شبکه گاز سراسری متصل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.