فاز دوم مجتمع گردشگری پاسارگاد ابهر در دهه فجر افتتاح خواهد شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان با همراهی معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان و  رئیس اداره میراث فرهنگی ابهر با حضور در محل اجرای پروژه گردشگری پاسارگاد در ابهر، به وضعیت این پروژه رسیدگی کردند.

صفوی پیگیری تسهیلات برای برخی از طرح‌های گردشگری را از جمله اولویت‌های این اداره‌کل عنوان کرد و گفت: رونق حوزه گردشگری و توجه به ایجاد تأسیسات گردشگری در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: فاز نخست پروژه پاسارگاد ابهر شامل رستوران، بازارچه، جایگاه سوخت و تعمیرگاه است که بااعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی برای ۸۰ نفر به بهره‌برداری رسیده است.

او ادامه داد: فاز دوم این مجتمع که در دست احداث است بااعتبار ۵۲۰ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر شامل رستوران سنتی با ۷۵۰ مترمربع زیربنا، ۱۳ واحد اقامتی با ۴۰ تخت، واحد‌های تجاری با ۷۰۰ مترمربع زیربنا و رستوران بین‌المللی است که به‌زودی در دهه فجر به بهره‌برداری خواهید رسید.

صفوی گفت: فاز دوم این مجتمع بین‌راهی در محور زنجان به تهران که یکی از مسیر‌های پرتردد کشور است در حال احداث است. با راه‌اندازی این مجتمع بین‌راهی زمینه بسیار مناسب برای ارائه خدمات به گردشگران فراهم خواهد شد؛ و برای بقیه بخش­های این مجتمع پس از ایجاد طرح برنامه‌ریزی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.