همزمان با هفته دولت صورت می گیرد:

افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ طرح عمرانی در سربیشه

فرماندار سربیشه گفت: امسال همزمان با هفته دولت در شهرستان سربیشه ۷۰ پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

لکزایی از افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ طرح در شهرستان سربیشه خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۸۱ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان افتتاح و دو طرح با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود.

او از طرح های شاخص قابل افتتاح در هفته دولت امسال به طرح گازرسانی به هفت روستای میانکوه، چاه فلاحی و... با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و تعداد افراد برخوردار از این  طرح را ۱۱۰ خانوار اعلام کرد.

فرماندار سربیشه اجرای روکش آسفالت در محور روستایی دهک- مختاران خوسف را از دیگر طرح های قابل افتتاح برشمرد که برای این طرح به طول ۲۰ کیلومتر بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۷ میلیون تومان هزینه شده است.

او اجرای روکش حفاظتی محور بیرجند- سربیشه- نهبندان به طول ۱۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۶۷ میلیون تومان، آبرسانی به شهرک ولیعصر درح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان، گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای سربیشه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۴۳۶ میلیون تومان و... را از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت برشمرد.

لکزایی گفت: از طرح های قابل افتتاح ۱۱ طرح شهری و ۵۷ طرح روستایی است و در مجموع ۱۱ هزار و ۵۰۰ خانوار از مزایای ۷۰ط قابرحل افتتاح و کلنگ زنی بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.