پولادگر:

فردا ثبت نام مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک آغاز می شود

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری به زودی برگزار می‌شود و برای مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک هم از فردا ثبت‌نام آغاز خواهد شد.

سیدمحمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به درخشش ورزشکاران ایران در مسابقات کشور‌های اسلامی و‌کسب اولین مدال‌ها در برخی رشته‌ها اظهار داشت: کسب مدال جهانی بوکس در تاریخ رشته بوکس در کشورمان بی نظیر بود و همچنین کسب مقام در رشته هایی، چون وزنه پ‌برداری، دوچرخه سواری و هندبال در بخش بانوان بسیار امیدوار کننده است.

وی سال جاری را دوران طلایی ورزش بانوان خواند و افزود: برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌هایی که در گذشته در ورزش بانوان انجام شده در حال حاضر با کسب این مقام‌های در خور توجه، دوران طلایی را در ورزش بانوان آغاز کرده است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به درخشش بانوان ورزشکار کشورمان در رشته‌هایی مانند هندبال، تکواندو و. اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در گذشته رشته‌های توپی و تیمی بانوان در میادین مختلف کمتر صاحب مدال می‌شدند، ولی در یکسال گذشته اتفاقات خوبی رقم خورد. به عنوان مثال در رشته هندبال نایب قهرمان شدیم و بانوان تکواندو کار ما برای اولین بار مقام نخست را از آن خود کردند.

سیدمحمد پولادگر درخصوص کسب عناوین مهم در بازی‌های کشور‌های اسلامی اظهار داشت: این رقابت‌ها به میزبانی قونیه برگزار شد که از ایران بزرگترین کاروان به این دوره از مسابقات اعزام شدند و ورزشکاران ما توانستند جایگاه سوم را کسب کنند.

وی در ادامه صحبت‌هایش به وضعیت ورزش در دوران کرونا و پساکرونا اشاره کرد و ابراز داشت: کرونا بیشترین ضربه و آسیب را به ورزش در کل جهان وارد کرد. تعطیلی مسابقات جهانی و قاره‌ای موجب شد تا آمادگی ورزشکاران و قهرمان مثل همیشه نباشد.

پولادگر افزود: کشور‌هایی همچون ایران توانستند در دوران کرونا و پسا کرونا ورزش کشورشان را حفظ کنند این نشان از قدرت کشورمان می‌دهد. ایران نیز با درخشش ورزشکارانش در بازی‌های کشور‌های اسلامی نشان داد که با وجود کرونا توانست قدرت ورزش خود را حفظ کند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: در بسیاری از رشته‌ها فدراسیون‌های مربوطه در رده پایه در گذشته برنامه ریزی و سرمایه گذاری کردند و کسب نتایج مختلف در مسابقات آسیایی، جهانی و ... نشان از برنامه ریزی مدون و منظمی است که انجام شده است.

سیدمحمد پولادگر درخشش بانوان در مسابقات کشور‌های اسلامی را بهترین پاسخ به کارشکنی‌های کشور‌هایی که نمی‌توانند موفقیت بانوان کشورمان را ببینند دانست و بیان کرد: در بازی‌های کشور‌های اسلامی توانستیم اولین مدال بانوان را در کنار تیم‌های قدرتمند سایر کشور‌ها کسب کنیم که این نشان از اقتدار بانوان ورزشکار کشورمان دارد.

وی به برگزاری ۱۱ مجمع انتخاباتی فدراسیون‌ها در یکسال گذشته اشاره کرد و افزود: علاوه بر مجمع انتخاباتی، ۵۸ مجمع فوق العاده و سالیانه برگزار کردیم و مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری به زودی برگزار می‌شود و برای مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک هم از فردا ثبت‌نام اغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری مجمع قبل از پایان دوران ریاست فدراسیون تبعاتی به همراه خواهد داشت و اعتراض کاندیدا را به همراه خواهد داشت که چرا رئیس فدراسیون در راس برگزاری مجمع انتخاباتی حضور دارد و در انتخابات نقش خواهد داشت. در تلاش هستیم که مجمع انتخاباتی سایر فدراسیون‌ها نیز برگزار شود و باید به این نکته توجه داشته باشیم که فعالیت ورزشی و قهرمانی هیچ یک از فدراسیون‌هایی که به صورت سرپرستی اداره می‌شوند قطع نشده بلکه با قدرت در میادین مختلف حضور پیدا می‌کنند.

سیدمحمد پولادگر در پایان صحبت‌هایش به فدراسیون تازه تاسیس آمادگی جسمانی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه گستردگی فدراسیون همگانی و مخاطب زیادی که در این فدراسیون به چشم می‌خورد تصمیم بر این شد که به جهت تقویت ورزش همگانی و آمادگی جسمانی این دو رشته مجزا از هم به فعالیت ورزشی خود و خدمت رسانی به ورزشکاران ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار