فدراسیون ژیمناستیک در آستانه تعلیق

فدراسیون جهانی ژیمناستیک، طی نامه‌ای اعلام کرد که احتمال دارد فدراسیون ژیمناستیک کشورمان تعلیق شود.

پس از پایان دوره چهارساله ریاست زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک قرار بود انتخابات این فدراسیون در تیرماه سال گذشته برگزار شود، اما پس از گذشت یک سال از موعد مقرر تاکنون انتخابات این فدراسیون برگزار نشده است و حتی ۲ نفر نیز سرپرستی فدراسیون را بر عهده گرفته اند.

فدراسیون جهانی ژیمناستیک در نامه به فدراسیون ژیمناستیک کشورمان نوشت: در آخرین دیدار وزیر ورزش و  جوانان کمیته ملی المپیک ایران با رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک در لوزان سوئیس قرار شد هر چه سریع‌تر انتخاباتی دموکراتیک بر اساس اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران که به تصویب فدراسیون بین‌المللی نیز رسیده است، برگزار شود. اما تا امروز هیچ خبری در این زمینه دریافت نکرده‌ایم. در صورت بروز اختلافات داخلی، فدراسیون ژیمناستیک می‌تواند توسط کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون جهانی ژیمناستیک تعلیق شود.

زهره مرزوقی که از طرف وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شده بود نامه‌ای جهت معرفی خودش به فدراسیون جهانی ارسال کرده بود، اما فدراسیون جهانی این موضوع را نپذیرفت و اعلام کرد باید انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک کشورمان هر چه سریع‌تر برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار