برگزاری همایش تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان زرند

همایش بزرگ آزادگان سرافراز شهرستان زرند به میزبانی نیروگاه برق زرند برگزار شد.

سیدرضا حسینی نژاد فرماندار زرند در این مراسم با قدردانی از برگزار کنندگان این گردهمایی در سخنان کوتاهی، جایگاه آزادگان را بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: این عزیزان در واقع همسنگران و همرزمان شهدا گرانقدر و سفرای صبر و استقامت، شجاعت و نماد آزادمردی هستند؛ که با تحمل درد و رنج اسارت و دوری از وطن و خانواده به پیروزی در دوران دفاع مقدس بسیارکمک کردند.

فرماندار زرند افزود: آزادگان به عنوان یادگاران شهدا و دوران دفاع مقدس باید بیش از این مورد توجه قرار گیرند و از این عزیزان در تمام صحنه‌های انقلاب استفاده شود تا از صبر و استقامت این یادگاران جبهه‌های حق علیه باطل بخوبی یاد شود.

امیری مدیرعامل شرکت تولید برق زرند هم که میزبان آزادگان سرافراز بود گفت : خدارو شکر میکنم که برای اولین بار در این نیروگاه شاهد گردهمایی بزرگ ازادگان سرافراز این شهرستان باشیم و این یک افتخار برای این مجموعه تولیدی استدر این مراسم چند تن از آزادگان از جمله ازاده حبیب الله اسدی (برادر سه شهید والا مقام) نیز به بیان خاطرات تلخ و شیرین دوران اسارت خود در اردوگاه‌های عراق پرداختند.

در ادامه از خانواده ازاده شهید صادق زاده که جوان‌ترین آزاده شهید در کشور محسوب می‌شود، تجلیل شد ازاده شهید مهدی صادق زاده سال ۶۷ در شلمچه به اسارت نیرو‌های بعثی درآمد و بیست و هفتم مهر ۱۳۶۸، در بیمارستان صلا‌ح‌الدین عراق بر اثر صدمات ناشی از شکنجه اسارت به‌شهادت رسید.

مهمان ویژه این مراسم آزاده  حبیب الله خنجری مدیرکل حراست استانداری یکی از آزادگان شهرستان زرند که بین آزادگان زرندی به عنوان فردی مومن و دلسوز و پیگیر امورات آزادگان شهرت دارد که در طول دوران اسارت موفق به حفط کل قرآن مجید شده است.

به گفته عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند شهرستان زرند در دوران دفاع مقدس ۱۲۶ ازاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار