تیراندازی خونین در دبیرستانی در آمریکا

درپی تیراندازی در نزدیکی یک دبیرستان در شیکاگوی آمریکا چهار نوجوان زخمی شدند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

تیراندازی نزدیک یک دبیرستان در شیکاگو آمریکا شماری زخمی بر جا گذاشت.

پلیس اعلام کرد بر اثر این حادثه تیراندازی که بعدازظهر چهارشنبه از یک دستگاه خودروی در حال حرکت صورت گرفت، چهار نوجوان زخمی شدند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

تیراندازی نزدیک به ساعت ۲:۴۵ بعدازظهر (به وقت محلی) در بیرون از یک بستنی فروشی در سراسر خیابان از دبیرستان «کارل اسکورز» (Carl Schurz) رخ داد.

«روبرتو نیوز» (Roberto Nieves)، جانشین پلیس، گفت: پلیس معتقد است یک دستگاه خودروی شاسی بلند سیاه رنگ نزدیک گروهی از شهروندان نگه داشت و کسی در درون خودرو اقدام به تیراندازی کرد، سپس خودرو سرعت گرفت و از محل دور شد. یک پسر ۱۵ ساله از ناحیه صورت و گردن هدف گلوله قرار گرفت و حالش وخیم گزارش شده است. پسر ۱۵ ساله دیگری نیز از ناحیه پشت هدف قرار گرفت که حالش خوب است. یک پسر ۱۷ ساله نیز به علت زخم سطحی که از ناحیه پا دیده بود، تحت درمان است. یک پسر ۱۸ ساله نیز از ناحیه پا هدف گلوله قرار گرفت و حالش خوب است.

نیوز افزود: هنوز بازداشتی صورت نگرفته و بازپرس‌ها هنوز به انگیزه این تیراندازی به چهار نوجوان که دانش آموز دبیرستان معرفی شده اند، پی نبرده اند. روشن نیست که همه این نوجوانان دانش آموز دبیرستان اسکورز باشند. او تاکید کرد که نیرو‌های پلیس در حال بررسی تصویر دوربین‌های مداربسته هستند به این امید که مظنونان حادثه شناسایی شوند.

(اتحادیه) مدارس دولتی شیکاگو بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد که تیراندازی پیش از زنگ تعطیلی دبیرستان رخ داد، اما نام مدرسه را تائید نکرد.

زمانی که پلیس به این حادثه پاسخ داد، دبیرستان یاد شده تعطیل و محاصره شد. محاصره پس از آن لغو شد و دانش آموزان آزاد شدند. سال نو تحصیلی روز دوشنبه در شیکاگو آغاز شد.

برچسب ها: تیراندازی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار