استاندار ایلام:

۴۰۰ میلیارد تومان برای توسعه راه های اربعین در ایلام هزینه شد

استاندار ایلام گفت: ۷۸۰ میلیارد تومان در حوزه اربعین، در استان ایلام هزینه شده که از این میزان ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهسازی است.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در دومین روز از هفته دولت و در نشست ستاد اربعین استان که با حضور سردار هادیان فر رئیس پلیس راهور کشور و سردار شمشیری نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین کشور در مهران برگزار شد،گفت:اربعین امسال با اربعین‌ سال های گذشته متفاوت است چرا که همه امور در این حوزه را به مردم واگذار می‌کنیم.

وی ادامه داد: اربعین امسال مردمی است و ستاد اربعین نظرات، پیشنهادات مردم را با جان دل می‌خرد.

بهرام نیا در ادامه با عنوان این مطلب که هیچ حد و مرزی برای مشارکت مردم در اربعین وجود ندارد، اظهار داشت: اربعین امسال با توجه به اشتیاق و استقبال گسترده مردم بعد از دو سال شرایط کرونایی و گرمای هوا بسیار متفاوت‌تر از اربعین‌های گذشته است.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مشکلات مالی در حوزه اربعین و اینکه هنوز یک ریال در این حوزه اختصاص داده نشده، اضافه کرد: مجموعاً ۷۸۰ میلیارد تومان در حوزه اربعین بدون هیچ اعتباری هزینه شده که از این میزان ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهسازی است.

وی افزود: تمامی اقدامات زیرساختی اربعین بدون هیچ‌گونه اعتباری در حال انجام است و مدیران عمرانی این حوزه با دست خالی کار کرده‌اند.

بهرام نیا با عنوان این مطلب که کمی و کاستی هست اما نگذاشته‌ایم کار در مسیر اربعین یک لحظه متوقف شود تا جایی که امروز حجم کارهای انجام شده در حوزه زیرساخت‌ها با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی افزود: برای اتمام پروژه‌های مهم چون پل صلواتی جهت استفاده زائران در اربعین کار به صورت سه شیفته در حال انجام است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه نقش پلیس در اربعین موثر و بی بدیل است، اضافه کرد: امیدواریم امسال با کمترین تصادفات جاده‌ای مواجه شویم و شاهد برگزاری یک اربعین سالم و ایمن باشیم.

وی درپایان خواستار فضاسازی متناسب در مسیرهای اربعین استان شد و گفت: تبلیغات محیطی شروع شده است و مدیران فضای فرهنگی و تبلیغاتی استان در این مسیر اهتمام لازم داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.