برپایی میز خدمت دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در مصلای ارومیه

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان غربی از برپایی میز خدمت با حضور احسان خاندوزی وزیر و مدیران کل دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی در مصلای نماز جمعه ارومیه در روز جمعه خبر داد.

حبیب تربتی پنجشنبه شب با اعلام این خبر گفت: این اقدام بدنبال سفر مقام عالی وزارت و با هدف تسریع در خدمات رسانی به مردم همزمان با سومین روز هفته دولت برنامه ریزی شده است.

او گفت: مسوولان همه بانک‌ها و بیمه‌های دولتی و خصوصی و شخص وزیر اقتصاد و معاونان ایشان و مسوولان امور مالیاتی، گمرک و اموال تملیکی استان آذربایجان غربی در محل برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه حضور یافته و رسیدگی به سوالات و شکایات مردم را انجام می‌دهند.

تربتی می گوید: میز ارتباطات مردمی نهاد‌های تابعه این وزارتخانه شامل (بانک‌ها، بیمه‌ها، امور مالیاتی، گمرکات، اموال تملیکی، بورس، تبصره ۱۸، دارایی و سرمایه‌گذاری خارجی) است که با حضور مسوولان مربوطه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۷ برای پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی در این مکان دایر می‌شود.

او گفت: مردم می‌توانند با مراجعه حضوری به این میز، برای بررسی مشکلات و مسایل خود درخواست‌هایشان را بطور مستقیم با مسوولان مرتبط در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.