امام جمعه شهرستان انار:

ملت ایران متدین‌ترین مردم تاریخند

امام جمعه شهرستان انار در ادامه گفت: علیرغم همه وسوسه‌های شیطانی، ملت ایران متدین‌ترین مردم تاریخند.

حجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: نظام‌های طاغوتی با نگاه تک بعدی به انسان، حقیقت انسانی انسان را نادیده می‌گیرند و تمام سعادت و رفاه را متمرکز در التذاذ دنیوی می‌بینند.

وی افزود:ولی هدف حکومت‌های اولیای الهی صرفاً تامین شهوت و غرائز مردم نیست بلکه فراتراز اهداف تمدن‌های مادی است.

حجت الاسلام منتظری به هفته دولت اشاره کرد و گفت:همه دولتمردان وکارگزاران نظام باید به مطالبات رهبری حکیم انقلاب اسلامی توجه داشته باشند.

وی افرود: مهمترین مطالبات رهبری، بازسازی انقلابی، عدالت ورزی، فساد ستیزی، احیای اعتماد و امید مردم و سر و سامان دادن به مسائل فرهنگی جامعه است.

حجت الاسلام منتظری گفت:علیرغم همه وسوسه‌های شیطانی، ملت ایران متدین‌ترین مردم تاریخند.

وی افزود: سالانه ۲۵ میلیون زائر امام رضا و ۱۵ میلیون زائر مسجد جمکران و میلیون‌ها نفر حضور در پیاده روی اربعین نشان دهنده دینداری مردم است.

امام جمعه شهرستان انار در ادامه گفت:پذیرایی از زائران کربلای معلا بسیار مستحب و با فضیلت است که امیدواریم علاقمندان به امام حسین (ع) موکب امامزاده محمد صالح شهرستان انار را که در کربلا مستقر میشود یاری نمایند.

وی درادامه خطبه‌ها گفت: متاسفانه یکی از موضوعات شوم و ننگی که هر از چند گاهی درگوشه و کنار کشور اتفاق می‌افتد موضوع خودکشی است که از نظر اسلام از گناهان بزرگ و بدون هیچگونه قید و شرطی محکوم است.

وی افزود:بر اساس آیات قرآن و روایات معصومین (ع) مجازات فردی که خودکشی میکند، آتش جهنم است.

امام جمعه شهرستان انار افزود: با تبریک روز پزشک به همه پزشکان متعهد از حضور پزشکان عزیزی که ازراه‌های دور و نزدیک برای طبابت و درمان مردم تشریف می‌آورند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: انشا الله هر چه زودتر بیمارستان انار تکمیل و افتتاح شود و همه مسئولین محترم در حفظ و مراقبت از دستگاه‌های مورد نیاز این بیمارستان، به فکر تجهیز کامل این مرکز درمانی مهم باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار