کاهش ۴۳ درصدی بستری‌شدگان کرونا در خراسان رضوی

رئیس کمیته‌اطلاع‌سانی قرارگاه مدیریت کرونادانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شمار بستری‌شدگان مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه‌خراسان رضوی کاهش یافته است.

محمد پهلوان رئیس کمیته‌اطلاع‌سانی قرارگاه مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شمار بستری‌شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های‌خراسان رضوی در این مدت از ۴۶۱ به ۲۶۱ بیمار کاهش یافته است که ۱۸۸ نفر آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

او افزود:همچنین در این مدت شمار بستری‌شدگان بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه‌بیمارستان‌های‌خراسان رضوی۳۳ درصدکاهش‌داشته است و اکنون ۷۵ بیمار بد حال در این بخش‌ها بستری هستند که ۶۰ نفر آنان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت درمان قرار دارند.
 
رئیس کمیته‌اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: روند بستری‌شدگان روزانه مبتلا به کرونا در خراسان رضوی طی این مدت حدود ۴۱ درصد کاهش یافته است و از ۱۶۲ بیمار در روز به ۹۶ نفر رسیده است.

پهلوان‌ بیان‌کرد: همچنین طی ۱۰ روز گذشته میزان فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در مشهد ۵۰ درصد کاهش یافته که از چهار به ۲ نفر در روز کاهش یافته است.

او تصریح کرد: در۲۴ ساعت گذشته ۲۶۶ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار