جدیدترین تحولات عراق؛ ناآرامی ها در بغداد و چند شهر دیگر

با کناره گیری رهبر جریان صدر از سیاست، حامیان وی به مناطق مختلف بغداد و شهرهای دیگر عراق یورش بردند.

مقتدی صدر، رهبر جنبش صدر عراق در بیانیه‌ای توییتری در حساب کاربری رسمی خود، از کناره گیری از همه سمت‌ها و تعطیلی همه موسسات به جز حرم مطهر، موزه شریف و کمیسیون صدر خبر داد.

به گزارش الجزیره، در بیانیه صدر آمده است: «دیگر در امور سیاسی دخالت نخواهم کرد و همه دفاتر وابسته به خود جز مرقد و موزه و مؤسسه میراث خاندان صدر را تعطیل می‌کنم. بهترین راه گفتگوی سازنده است. باید برای حفظ توانمندی‌های کشور به همه اختلافات فعلی پایان دهیم.»
 
به دنبال این بیانیه هواداران جریان صدر به منطقه سبز بغداد یورش بردند. گروهی به ساختمان پارلمان آسیب زده و گروهی دیگر وارد کاخ ریاست جمهوری شده و با نیرو‌های امنیتی درگیر شدند.
 
اتاق عملیات مشترک عراق ابتدا معترضان را به خروج از منطقه دعوت کرد سپس ضمن اعلام حکومت نظامی از بعد ظهر در پایتخت، منع آمد و شد سراسری از ساعت ۱۹ به وقت محلی تا اطلاع ثانوی را در کل عراق برقرار کرد، اما حامیان صدر و برخی معترضان به آن توجهی نکرده و بغداد به میدان شلیک موشک و کاتیوشا به سمت منطقه سبز تبدیل شد.
 
مقتدی صدر، رهبر جریان صدر پس از مسلحانه شدن درگیری‌ها و کشته و زخمی شدن شماری از عراقی‌ها، با هدف پایان دادن با این اوضاع، اعتصاب غذا کرد. مقامات داخلی و خارجی نیز مردم عراق با خویشتنداری و حفظ منافع ملی دعوت کردند.
 
آخرین تحولات پایتخت و سایر شهرهای عراق را در ادامه می‌خوانیم:
 
 
بیشتر بخوانید:
 
 
درخواست عربستان از گروه‌های سیاسی عراق برای حل اختلافات

وزارت امور خارجه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که با نگرانی زیاد تحولات عراق را دنبال می‌کند.

در بیانیه وزارت خارجه این کشور ادعا شده است: «با نگرانی و توجه زیاد تحولات جاری در کشور برادر عراق را دنبال می‌کنیم و ونسبت به آنچه که باعث قربانی و زخمی شدن تعدادی از شهروندان شد متأسفیم.»

۱ سال پیش
تمجید الحشد الشعبی از اظهارات امروز مقتدی صدر

سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در بیانیه‌ای از اقدام «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر برای آرام کردن اوضاع و توقف خشونت تمجید کرد.

در بیانیه الحشد الشعبی آمده است: «ما همزمان خواستار گسترش امنیت و انجام وظایف ملی مطابق با قانون اساسی هستیم.»

۱ سال پیش
برهم صالح: موضع مقتدی صدر مسئولانه بود

«برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق ضمن تمجید از موضع امروز «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر در قبال تحولات این کشور، از گروه‌های سیاسی خواست تا از این فرصت برای خروج از بحران استفاده کنند.

برهم صالح تأکید کرد: «پایان بحران امروز به معنای پایان بحران دیرینه سیاسی نیست؛ نیاز به اصلاحات جدی داریم.»

۱ سال پیش
مقتدی صدر: خدا کسانی که سلاح بدست گرفتند را ببخشد

«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر در بیانیه‌ای در توییتر درپی تحولات روز گذشته عراق برای عاملان آشوب‌های اخیر طلب مغفرت و ابراز امیدواری کرد اینگونه اقدامات در آینده تکرار نشوند.

۱ سال پیش
دستور الکاظمی برای بازگشایی پل معلق عراق

خبرگزاری عراق اعلام کرد: مصطفی الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح دستور بازگشایی پل معلق مرکز بغداد را داد.

۱ سال پیش
واکنش وزارت خارجه عربستان سعودی به تحولات عراق

وزارت خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما با نگرانی تمام، تحولات عراق را پیگیری می کنیم و همه نیروهای سیاسی را به ایستادن در صفی یکپارچه برای حفظ توامندی های کشور دعوت می کنیم. ما از تمامی تلاشها برای جلوگیری عراق و ملت این کشور به شکاف و درگیری داخلی پشتیبانی می کنیم.

۱ سال پیش
ابراز نگرانی سازمان ملل متحد از تحولات عراق

دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت: ما از گزارشها در خصوص کشته و زخمی شدن شماری در درگیری های بغداد ابراز نگرانی عمیق می کنیم.

۱ سال پیش
چارچوب هماهنگی متحصنین خطاب به معترضان: برای پاسخ به ندای ملی آماده باشید

پس از سخنرانی مقتدی صدر و دعوت وی برای اینکه متحصنین به تحصن خود پایان دهند، «چارچوب هماهنگی تحصن کنندگان» خطاب به معترضان گفت: سالم به خانه هایتان بازگردید و پیوسته برای پاسخ گویی به ندای ملی آماده باشید.

۱ سال پیش
برچیده‌شدن چادرهای تحصن‌کنندگان حامی صدر از مقابل پارلمان عراق

پس از درخواست مقتدی صدر برای پایان دادن معترضان به تحصن خود، شبکه السومریه نیوز عراق، تصاویری از برچیده‌شدن چادرهای تحصن کنندگان حامیان وی را از مقابل پارلمان عراق نشان داد.

برچیده شدن چادرهای تحصن کنندگان 01

برچیده شدن چادرهای تحصن کنندگان 02

برچیده شدن چادرهای تحصن کنندگان 03

۱ سال پیش
الکاظمی: دعوت مقتدی صدر برای توقف خشونت، بیانگر سطح بالای وطن پرستی است

مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در سخنانی گفت: دعوت مقتدی صدر برای توقف خشونت، بیانگر سطح بالای وطن پرستی و پایبندی به حفظ خون مردم عراق است. سخنرانی صدر برای همه مسئولیت اخلاقی و ملی برای توقف تشدید تنش سیاسی و امنیتی و آغاز گفت‌وگوی سریع دارد.

۱ سال پیش
عقب نشینی حامیان جنبش صدر از منطقه سبز بغداد/ لغو منع آمد و شد

به گزارش الجزیره، پس از سخنرانی مقتدی صدر حامیان جنبش صدر شروع به عقب نشینی از منطقه سبز بغداد کردند.

در همین حال فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز تصمیم به لغو قانون منع آمد و شد در بغداد و استان های دیگر گرفت.

۱ سال پیش
اتحادیه عرب: طرف‌های درگیر در عراق منافع ملی کشورشان را در نظر بگیرند

به گزارش شبکه تلویزیونی العراقیه، اتحادیه عرب با صدور بیانیه‌ای از جریان‌های عراقی خواست منافع ملی را بر منافع شخصی و گروهی خود ترجیح دهند تا عراق از بحران و شرایط کنونی عبور کند چرا که این بحران برای ثبات و امنیت کشور خطرناک است.

اتحادیه عرب همچنین تصریح کرد: احمد ابوالغیط دبیر این اتحادیه با نگرانی بسیار، تحولات پیاپی و خطرناک در خاک عراق را با دقت رصد می‌کند و از همه جریان‌های مختلف عراق می‌خواهد منافع ملی و میهنی را بر هر منفعت دیگری ترجیح دهند تا این کشور شرایط کنونی را پشت سر بگذارد.

در بیانیه اتحادیه عرب آمده است: اتحادیه عرب، تدابیر دولت عراق را پیگیری می‌کند تا از ثبات و صلح داخلی محافظت شود و امنیت و ثبات بر کشور حکمفرما باشد.

۱ سال پیش
فرودگاه نجف پروازهای خود را ازسر گرفت

فرودگاه بین‌المللی نجف امروز (سه شنبه) اعلام کرد پرواز‌های خود را طبق روال ازسر گرفته است.

۱ سال پیش
نخست وزیر اقلیم کردستان: از خشونت‌های جدید در عراق به شدت ناراحت هستم

مسرور بارزانی، نخست‌وزیر کردستان عراق گفت: از وقوع خشونت‌های جدید در عراق به شدت ناراحت هستم. زمان آن فرا رسیده است که گفتگوی همه جانبه و صریح در مورد مسائل عمیق و خطرناکی که پیش روی کشور قرار دارد آغاز شود.

۱ سال پیش
المیادین: درگیری بین سرایا السلام و الحشد الشعبی کذب محض است

خبرنگار المیادین در بغداد: آنچه برخی از شبکه های ماهواره ای درباره درگیری بین سرایا السلام و الحشد الشعبی عنوان کرده‌اند، کذب محض است. ترس از گسترش درگیری‌ها در سایر استان‌های عراق و دخالت طرف های خارجی که فتنه انگیزی می‌کنند، درحال افزایش است.

۱ سال پیش
روسیه و کانادا خواستار خویشتنداری طرف‌های عراقی شدند

کانادا شب گذشته را شبی تاریک در عراق خوانده و خواستار پایان درگیری‌ها شد.

یک منبع در وزارت خارجه روسیه نیز گفت که مسکو تحولات اوضاع عراق را از نزدیک دنبال می‌کند و طرف‌های درگیر را به خویشتنداری و گفتگو فرا می‌خواند.

۱ سال پیش
۳۰ کشته و ۷۰۰ زخمی در درگیری های عراق

الجزیره به نقل از یک منبع پزشکی در عراق اعلام کرد: تعداد جان باختگان درگیری‌های روز گذشته عراق به ۳۰ نفر افزایش یافته و ۷۰۰ نفر نیز زخمی شده اند که ۱۱۰ نفر از آنان نیرو‌های امنیتی عراق هستند.

۱ سال پیش
بیانیه وزارت خارجه ترکیه در خصوص ناآرامی ها در عراق

وزارت امور خارجه ترکیه امروز (سه‌شنبه) ضمن ابراز نگرانی در خصوص ناآرامی ها در عراق، طرف‌ها را به عقل سلیم و خویشتن‌داری فرا‌خواند.

وزارت امور خارجه ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد: وقایع بغداد به تهدیدی برای ثبات، وحدت و امنیت این کشور تبدیل شده است. ثبات و امنیت دوست و برادر عراق برای ترکیه حیاتی است. ما نگران گسترش خشونت در سراسر این کشور هستیم.

۱ سال پیش
برخورد راکت نیروهای سرایا السلام به منازل مسکونی

بر اثر اصابت راکت کاتیوشا توسط نیروهای سرایا السلام به خانه‌ای در داخل منطقه سبز یک دختر و یک زن مجروح و دیوار بیرونی خانه نیز تخریب شد.

مرکز رسانه‌ای نیروی امنیتی عراق نیز تاکید کرد بر اثر بمباران سازمان سرایا السلام ۴ راکت کاتیوشا در مجتمع مسکونی داخل منطقه سبز سقوط کرد.

۱ سال پیش
انتقاد سیاستمدار عراقی از درگیری در بغداد

عزت الشابندر، سیاستمدار عراقی در واکنش به ناآرامی در بغداد نوشت: هرج و مرج فعلی در عراق پیروز ندارد، اما عراق و مردم آن بزرگترین بازنده هستند.

۱ سال پیش
حضور نیروهای نظامی وابسته به جریان صدر در منطقه سبز بغداد

خبرگزاری الجزیره اعلام کرد صدای تیراندازی در منطقه سبز به گوش می‌رسد.

در همین راستا تصاویر منتشر شده که نشان می‌دهد نیروهای نظامی وابسته به جریان صدر موسوم به سرایا السلام با ادوات نظامی به سمت منطقه سبز بغداد در حرکت هستند.

۱ سال پیش
سید حسین صدر: آتش فتنه را خاموش کنید

آیت الله سید حسین صدر از علمای دینی سرشناس عراق همه طرف‌ها را به کنار گذاشتن سلاح، گفت‌وگو و خاموش کردن شعله فتنه دعوت کرد.

آیت الله سید حسین با اشاره به اینکه همه کسانی که اکنون درگیر هستند از یک کشور، دین و فرزندان یک پدر و مادر و برادر یکدیگر هستند و جنگ بین برادران غیر منطقی و غیرانسانی است و در دین جایگاهی ندارد، همه آن‌ها را به گفت‌وگو و آرامش و خاموش کردن شعله فتنه فراخواند و گفت که اگر چاره‌ای نبود، سکوت بهتر و ماندن در منزل سودمندتر و به تقوا نزدیک‌تر است.

۱ سال پیش
طالبانی خواستار گفت‌وگوی ملی شد

بافل طالبانی، رئیس اتحادیه میهنی کردستان روز سه‌شنبه با ابراز تأسف از وقایع در بغداد و استان‌ها تاکید کرد که با نگرانی فراوان روند رویداد‌ها را دنبال می‌کند.

او در ادامه گفت: ما بار دیگر بر فراخوان و اصرار خود برای گفت‌وگوی سازنده ملی برای همه نیرو‌های سیاسی تاکید می‌کنیم و با احساس مسئولیت ملی به این گفتگو‌ها ادامه می‌دهیم، خشونت را رها می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ریختن خون گران‌بها برای جوانان و فرزندانمان انجام می‌دهیم. 

۱ سال پیش
سازمان همکاری‌های اسلامی خواستار توقف خشونت در عراق شد

به گزارش الشرق الاوسط، سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد که با مشغولیت بالا حوادث موجود در عراق را دنبال می کند.
حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی طرف‌های عراقی را به خویشتنداری، توقف خشونت و دوری از تنش دعوت کرد و از آن ها خواست که به منظور حفظ امنیت و ثبات عراق و سلامت مردم آن کشور، منافع ملی را بر هر چیز دیگری غلبه دهند.

وی تاکید کرد که سازمان همکاری اسلامی در هر تلاشی که در راستای حفظ امنیت و ثبات است، در کنار دولت ‌و ملت عراق خواهد ایستاد.

۱ سال پیش
کویت از شهروندانش خواست عراق را ترک کنند

سفارت کویت در بغداد نسبت به تشدید درگیری‌ها میان نیروهای امنیتی عراق و حامیان مقتدی صدر هشدار داد و از شهروندانش در عراق خواست خاک این کشور را ترک کنند و سفر به آن کشور را به تعویق بیندازند.

۱ سال پیش
فعال شدن پدافند هوایی سی رم در سفارت آمریکا در بغداد

الجزیره: آژیرهای خطر در سفارت آمریکا در بغداد به صدا درآمد و سامانه پدافند هوایی «سی رم» فعال شده است.

۱ سال پیش
حمله یکی از طرفداران صدر به منطقه الخضراء در بغداد با سلاح آر. پی. جی

کانال تلگرامی خبری صابرین نیوز عراق با انتشار ویدئویی اعلام کرد: فردی منتسب به سرایا السلام (شاخه نظامی جریان صدر) با سلاح آر. پی. جی به طور بی هدف به سمت منطقه الخضراء بغداد شلیک کرد.

۱ سال پیش
بیش از ۷ ساعت درگیری همراه با شلیک موشک‌های کاتیوشا، خمپاره‌ها و گلوله‌های آرپی‌جی

درگیری‌ها به مدت ۷ ساعت در یک منطقه سبز عراق ادامه دارد و هیچ پیشرفتی در سطح نظامی حاصل نشده است. بیش از ۳۰۰ آرپی‌جی شلیک شد و تعداد اصابت خمپاره‌ها از ۷۰ مورد گذشت.

منابع خبری عراقی اعلام کردند موشک‌های کاتیوشا روی منطقه سبز فرود می‌آیند. این منابع از ۳ انفجار بر اثر شلیک موشک کاتیوشا که شبه‌نظامیان «سرایا السلام» به سمت منطقه سبز از ناحیه شهرداری سازمان ملل خبر داده‌اند.

یکی از این موشک‌ها به ساختمان شرکت ترکیه‌ای مجری ساختمان بانک مرکزی اصابت کرده است. اصابت موشک دوم به مقر شرکت ترکی مجری ساختمان بانک مرکزی در جادریه، وحشت کارگران را درپی داشت.

۱ سال پیش
۲۰ کشته و بیش از ۳۰۰ زخمی در درگیری‌های بغداد

تلویزیون عراق اعلام کرد آمار تلفات درگیری‌ها در بغداد به ۲۰ کشته و بیش از ۳۰۰ زخمی رسیده است.

خبر‌ها از بلند شدن دود در داخل منطقه سبز آتش‌سوزی در نزدیکی وزارت امور خارجه عراق حاکی است. یک گلوله خمپاره ۸۲ میلی‌متری به تجمع ارتش عراق در داخل منطقه سبز بغداد سقوط کرده است.

منابع امنیتی اعلام کردند «سرایا السلام» به استقرار پرتاب کننده‌های راکتی و خمپاره انداز‌ها در مجاورت «کراده مریم»، مناطق پلیس چهارم و پنجم، «محله جهاد» و شهرداری‌ها و مناطق «حبیبیه» ادامه می‌دهد.

به خانواده‌هایی که در «صالحیه»، «جادریه» و «قادسیه» زندگی می‌کنند توصیه می‌کنیم پنجره‌ها را باز کرده و به شیشه‌ها نزدیک نشوند.

این در حالی است که «سرایا السلام» در ساعات آینده برای استفاده از موشک‌های کاتیوشا به سمت منطقه سبز آماده می‌شود.

صابرین نیوز نوشت شهر الشعله شاهد مواردی از غارت مغازه‌ها است.

۱ سال پیش
برچسب ها: مقتدی صدر ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۰۲ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر 100 درصد فقط عامل اصلی ناآرامی های اخیر در عراق بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آمریکا باید نابود شود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اصلا از وقتی واکسن های ایرانی که دولت عراق و کویت اتفاقا پیش خرید هم کرده بودند را تایید نکرد دیگه خودتون باید دستتون می اومد عراق ناامن هست
عراق یا باید در جنگ ایران سقوط میکرد یا اصلا سقوط نمیکرد(سقوط نظام مند بود شمال عراق و جنوب اون با ایران همراه بودند غرب عراق هم توسط سوریه تصرف میشد)
عراق با صدام بهتر از عراق عراق بدون دیکتاتور هست مثل لیبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
یاامام حسین مرزهاروبازکنن تابتونیم بیایم زیارت خودت کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
رژیم صهیونیستی نابود باید شود
Iran (Islamic Republic of)
ولایت مدار
۲۳:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آمریکا باید نابود شود آمریکا باید نابود شود
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا و متحدانش 100 درصد عامل اصلی ناآرامی ها در بغداد و چند شهر دیگر عراق هستند.
۱۵:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آمریکا و متحدانش 100 درصد عامل اصلی ناآرامی ها در بغداد و چند شهر دیگر عراق هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تو طول تاریخ هم بودن کسایی که فکر کردن با کشتن امام، شیعه ریشه کن می شود یا با نابودی مزار و به آب بستن آن شیعه ضربه می‌خورد، اما می‌بینیم که عزت امروز برای کیست، و نصیحت می کنیم به بدخواهان که هر که با آل علی در افتاد ور افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آمریکا با زلزله ای بسیار بزرگ نابود می شود
Iran (Islamic Republic of)
نجیبه
۱۵:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
همیشه چدر طول تاریخ زیارت اربعین با سختی و نا امنی همراه بوده.به کوری چشم منافقان زیارت اربعین تا ابد خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ما پول تو جیب عربها نمیریزیم ما به آزاداندیشانی که سختی مسیر رو طی می کنن تا به نزد ارباب بی کفن میرن خدمت می کنیم، اینایی که با دیدن نذری هیئت و اربعین این همه یاد فقرا می کنن باید بدونن اجرا کردن سیره اهل بیت مشکلی باقی نمیذاره که بخوای حلش کنی،با پولی که فوتبلیستا میگیرن و یه عده ترکیه و حاشیه خلیج فارس میرن با اونا هم مشکلی داری یا نه فقط از عزاداری اباعبدالله میسوزی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
پیاده روی اربعین از همون اولش هم سیاسی بود نه زیارتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
داداش کل جریان کربلا سیاسی بوده.
Iran (Islamic Republic of)
سیدbm
۲۱:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام
برای شما سیاسی بود .پیاده رفتن به کربلا از هرار سال قبل انجام می‌شد.... شیعه ارادت داشت خدمت آقا ....دلیل پیاده رفتن این هست چون راه کربلا رفتن همیشه سخت است
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۱۴:۰۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حالا بازم اربعین اربعین کنید به جا پول سفر اربعین به جوونا کمک کنید من خودم جوونم دهه هفتادیم دست جوونا رو بگیرید تسهیلات بدید به نیازمندا کمک کنید قربون خدا برم که کاراش درسته نتیجه شو ببینید مرزارم بستن دست و پنجشون درد نکنه...
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۱۴:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
درود به شما دوست عزیز که خودتونم جوونید حرف دل مارو میزنید مردم باید یکم عقلشونو کار بندازن روشنفکر باشن فکرشونو اهدافشونو مثل اروپاییا ببرن جلو درضمن منم یه دهه هشتادی هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
نازی نازی فقط پول هیئت و اربعین رو میخواهی با ترکیه رفتن و پول فوتبالیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
هنوز پیر نشدی ، اگه تحصیلات نداری که برات متاسفم اگه پولم نداری پس عرزه کار کردن نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
جوانی برو کار کن بکوری حسود بزودی باز میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اینجا شدروشنفکری پس آزار و اینها کار کردن روهم یاد بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۷:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
شما که به این بنده خداها میگید کارکن میگید عرضه ندارید تو عمق حرفاشون برید ببینید چی میگن مگه کار پیدا میکنن مگه کار هستش حتی برای حمالی و کارگری هم آشنا میخان احتمالن شماها از قشر مرفه هستید که منو امثال من رو درک نمیکنید آدم به جای این خرافات و داستانا یکم انسان بودن رو یاد بگیره متاسفم براتون که جوونا همینجوری دارن داغون میشن شماها با یزید شام میخورید با امام حسین نماز میخونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
با پولی که میرن ترکیه و پاتایا چکار کنم ، پولهای هنگفتی که خرج لوازم آرایشی و عمل های زیبایی و نگهداری از سگ ها و ... میشه چی ؟ اونا رو بدن به جوونا؟
Iran (Islamic Republic of)
سیدbm
۲۲:۰۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چه ربطی داره. من با پول خودم میرم کربلا . بقیه هم همینطور ... راه کربلا همیشه سخت بود و هست
Iran (Islamic Republic of)
عزت حسینی خاموش ناشدنی
۱۳:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مردم عزیز ایران عده ای که در اینجا کامنت ضد اربعین مینویسند اینا جیره خواران منافق آلبانی نشین هستند که کلمه کلمه این حرفایی که تایپ میکنند پولشو میگیرن تا اراجیف ننویسن و به ارباباشون ندن پول نمیگیرن
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۴:۰۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
امثال شماها معلومه از رو شکم سیری این حرفارو میگید من که اعتقادی ندارم دارم جوونیمو میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
نه عزیزمن اینها البانی نیستند اینها خدا پرستان واقعی هستند برو اربعین ببین که از نماز و یاد خدا غافلند فقط سیاهی لشکری است که امام اگر زنده بود جلو انها را از زیارت قبرش میگرفت یاد خدا و عبادت خدا نیست فقط یک هیاهویی است که خداو امام حسین از ان بیزارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چی میگی توام آلبانی آلبانی
تو اینا اسکن میکنی ؟؟؟همشون آلبانی هستن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۴:۴۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چی میگی هی میگی البانی از حرف زدن فقط اینارو بلدی منو امثال من داریم روک و راست حرفامونو میزنیم مثل شما و امثال شما نیستیم که نماز و عبادت انجام میدید و از خدا و پیغمبر میگید ولی موقع عمل که میرسه جاخالی میدید طرف تو خرج زندگیش زاییده کجای کاری حاجی
Iran (Islamic Republic of)
سیدbm
۲۲:۰۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
معمولا شکم خالی میرن کربلا . پیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
دمت گرم که اشاره کردی به ترکیه و فرار مالیاتی سلبریتی ها و سگ بازان که پول غذای یگشون یه خانواده پنج نفره رو سیر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
متاسفانه نفوذ فتنه گران برای جلوگیری از عزت و حماسه اربعین بود که انشالله بحق امام حسین ع ویارانشون این فتنه بزودی خاموش میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
نمیدونم تو مذاکرات بن سلمان و مقتدی صدر چی گذشت که مقتدی صدر استعفا داد!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حالا برید هی پول بریزید تو جیب دولت عراق. نتیجه اش همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۲:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دولتها و ملتهای خاور میانه هم دیوانه اند و هیچگاه اهل منطق و قانون نبوده اند و همین عامل سبب وجود عناصر فرصت طلب و دشمنان فرا منطقه آیی خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
عراقی‌ها قدر عافیت را نمیدونند
حقشون داعش بود
بله، اون زمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس بودند که به جای سیاست مدارهای دوزاری عراقی، امورات را تمشیت می کردند.
در برکه ای که ماهی نیست، قورباغه، سالار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حق خودت داعشه داعشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
فتنه گران وظیفه شان گل آلود کردن آب است. فتنه سال88 هم همین طور بود تا وقتی که توهین به عاشورای امام حسین(ع) رسوایشان کرد.
هر ندایی که بوی تفرقه بین امت اسلام ناب محمدی(ص) بدهد محکوم به شکست و نابودی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
این فتنه ها نشان میدهد چقدر پیاده روی اربعین خار چشم دشمنان است اینها ترفندی برای جلوگیری از برگزار شدن این رویداد عظیم است

مسببان آن با چه رویی قرار است در پیشگاه امام حسین ع حاضر شوند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام
دوستان خیلی ساده هستید اینها به خاطره اربعین اینکارو کردن؟؟ که دست ایرانی ها رو تو حنا بزارند و از زیارت اقا امام حسین کوتاه کنند؟ اینا قبلا هم مشکل داشتند؟چرا الان مشکلشون بالا گرفته؟ خودشون باهم هماهنگ کردن اینکارو کنن ...بعد اربعین مطمین باشید صلح میکنند....... اینا اهل کوفه هستند که باعث مرگ امام حسین شدند تو تاریخ ثبت شده است...اینا بازی سیاسیه که پای ایرانیا رو از اربعین کوتاه کنند و توسط امریکا حمایت میشن یادتون نمیاد بزرگترین سردارمونو حاج قاسم سلیمانی رو همین عراقی ها کشتند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اینها یعنی کیا؟؟ایران که کلی مقدمات و تسهیلات برا اربعین کذاشته حتی خدمات پزشکی رایگان،طرفدارهای صدر هم که شیعه هستند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
درود بر شما
اینا بته ندارن صفت ندارن از بته یزید که خدا لعنتش کنه هستن مردمش سر چند دینار مقابل خاندان پیامبر ایستادن
با همکاری اینا با آمریکای تروریست سردار ما رو شهید کردن
حواله اینا به آمریکایی ها همه چیزشون رو بردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
روح حاج قاسم شاد ، آخرین اربعین قبل از کرونا هم در بغداد درگیری شده بود ولی حاج قاسم با تدبیر خودش اوضاع رو درست کرد
جای خالی یک نفر با درایت و هوشمند مانند حاج قاسم کاملا احساس میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ایناچه مریدهایی هستند که باحرف رهبرشون هم کوتاه نمیان؟؟!! شاید هم پای بیگانگان تفرقه انداز درمیان است!!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خود رهبرشون صدر آتش فتنه را روشن کرده حالا هم اگر سریع همه طرفها این فتنه را خفه نکنند شک نکنید از زمان داعش بدتر خواهد شد .لعنت خدا بر همه عوامل وهابیت و صهیونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
البته اگر رهبرشان شیشه خرده نداشته باشد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اینا مرید اون کسایی هستن که بهشون پول میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
انشالله به کوری چشم دشمنان راه باز میشود واونا که چشم دیدن ندارن به ته جهنم میرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
20سال توسط آمریکا اشغال می شود، 5سال توسط داعش، هنوز هم بی صاحب است کشوری که معنای ولایت فقیه را درک نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به ما چه الان ما گشنگی می‌میریم اونا میان کمکمون بزار همدیگرو بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حرف مفت نزن خواهشاً این حرفها بچه گانه و احمقانه است
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۳:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
شما زر نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
صدر به ظاهر از سیاست کناره گیری کرده و با تشکیل گروه های فشار و نظامی مبارزه خود را شروع می کند این انسان قوم گرا و دست نشانده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مثل فتنه گران سال88 عمل می کنند. مردم عراق هشیار باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ایرا ن برای جلوگیری از فتنه باید حمله کند وعراق رااشغال کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
جند تا کارشناس مثل تو باشه جنگ جهانی شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
نه باباچرازودترنگفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بزنید هم رو نابود کنید. پدر من سال‌ها بخاطر شما جانباز بود و زجر کشید. به امید خدا تمام اتفاقات منطقه و فرا منطقه به نفع ایران رقم بخوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
این چه حرفیه، عراق کشور همسایه و هم کیش ماست، ببین کیا از این اتفاقات خوشحالن، همونا که باعث جانباز شدن پدرت شدن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بیانیه ای که موسوی چند هفته قبل خواند چه کسی برایش تنظیم کرده بود؟ اتاق فکر مشترکی بین فتنه امروز عراق با آن بیانیه کاملا روشن است که ایران هم یکی از اهداف بوده و هست
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حاجی صدر
کشور رو به اشوب کشیدی حالا اعتصاب غذا کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
عراق همیشه در نا امنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کل عراق و کردستان عراق و مقتدی صدر و امثالش نابود شن که جز بدبختی برای ایران خیری نداشتن اینا نوکرای آمریکایی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کل عراق چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مگه حامیان خودش باعث این آشوب نبودن؟! پ چطور رضایت نمیدن اوضاع رو‌ اروم کنن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
وقتی داعش خاک عراقو به توبره کشیده بود کجا بودی آقای صدر، نیرو های نظامیت کجا بودن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
توی سوراخ موش
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین عالمیان
۱۱:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اون موقع یکم خبر رو میخوندی می‌دیدی مقتدا صدر و لشکرش چه طور با داعش مبارزه میکردن، حتی خود مقتدا صدر لباس نظامی به تن کرده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
امریکای جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
درک اتفاقات افتاده توی عراق دشواره. منتسبین به صدر از یه طرف و جریان نفاق و پایگاه نفاق اشرف مثلاً برچیده شده و اون هایی که می خوان از آب گل آلود ماهی بگیرند مثل داعشی ها و...
اگر داعش سازی مجدد باشه که بدا به حال اسلام و امنیت. فراموش نکنید اتفاقات روسیه و اوکراین رو...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اون روز میگفتید تحسن کردن الان شد اشوب برید بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
هر کی از ولایت فقیه برید سوخت و سوزاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ان شا الله راه باز بشود با دست توانای ارباب خیلی بیقرار یم طاقت ندارم ای حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
یاحسین
Iran (Islamic Republic of)
میلاد از ساری
۰۸:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام
نگاهی به وضعیت عراق و افغانستان پس از اشغال آمریکایی ها نشون میده که بی ثباتی و تفرقه گرایی و الگارشی سازمان یافته در این کشور ها بیداد میکنه.
غربی ها سال هاست که به خوبی یاد گرفتن ابتدای نیروی مخالف خودشون رو در یک کشور سرنگون کنن سپس به صورت غیر مستقیم با تزریق پول و سلاح به گروه ها و احزاب به نوعی تفرقه داخلی دامن بزنن و خیلی چراغ خاموش و با ژست مخالفت با جنگ و اشغال و اینکه میخواهیم قدرت و دموکراسی رو به دست خود مردم بومی بدیم کشور رو ترک می کنن.
حالا این کشور که با دخالت نیروی بیگانه پر از نفاق و تفرقه و گروه گرایی و نژاد گرایی میمونه که میشه عراق و افغانستان امروز
چند سال پیش هم اگه یادتون باشه با دخالت آمریکا کودتای رنگی در اکراین اتفاق افتاد بعد از اون چند دستگی و تفرقه در این کشور رخ داد و امروز هم وضعیت اکراین رو میبینید.
رسم و روش غربی ها برای حکومت هنوز هم تفرقه بیانداز و حکومت کن هست و فقط شکل و رنگش عوض میشه.
هم وطن در داخل مشکل زیاد داریم و زندگیمون سخت شده ولی از بیرون کسی هوای ما رو نداره و بیگانه فقط میخواد زیر پامون رو خالی کنه مثالش افغانستان+ عراق + اکراین و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تحلیل جامعی بود
دست مریزاد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آدم یه لیوان آب با خیال راحت و در امنیت بخوره بهتر اینه که یه معجون تو نا امنی بخوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خیلی از کسی های که الان تو اغتشاشاتن به صدر اعتقادی ندارن فقط دنبال رو آمریکا و به دنبال ضربه به نظام شیعه اند.ولی این شیخ نادون نمی فهمه وبا لجبازی هاش داره همون اهداف دشمنان عراق رو برآورده می کنه
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۸:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حالا بازم اربعین اربعین کنید به جا اینکه با پول سفر اربعین به نیازمند کمک کنید به جوونا کمک کنید اینم میشه نتیجش مرزارم بستن دستشون دردنکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تو چرا از پیاده رفتن اربعین میسوزی
اگه مردی به جای چرت نوشتن برو کمک کن
اینایی که دارند به عشق امامشون میرند هموناییند مه تو گرفتاری ها هم پشت مردمشون هستند و مثل بعضیا یه جا ننشستند و دیگران رو قضاوت نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به جوونا هم کمک میکنیم اربعین هم میریم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تو که اربعین اربعین نمیکنی و اعتقادی نداری چقدر به جوونا کمک کردی؟؟؟
امثال شما فقط به درد شعاردادن میخورن..
"خسرالدنیا و الاخره"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ربطی به رفتن اربعین نداره.این حرفها رو به کسایی که ترکیه میرن هم میگید به جای رفتن به ترکیه پولشون به جوانهای بدبخت بدن
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام
تمام کسانی که به فقرا کمک می کنند و دست جوانها را می گیرند همونهایی هستند که این راه را رفته اند و می روند ، اول باید دلت بزرگ شود تا بتوانی کار بزرگ انجام دهی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اگرچه تجمعاتی که پروتکلها توش رعایت نمیشه وجان مسلمانان به خطر میندازه نادرسته ولی حرف شماهم اصلا درست نیست انسان که فقط مادیات نیست معنویت هم مهمه اونایی که رفتند زیارت باید کمک کنند به اونایی که نرفتند تا همه از این فیض بهره مند بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اونایی که به نیازمندا کمک میکنن همین زائرای امام حسین و بچه هیئتی ها هستن.هر وقت موسم حج و اربعین میشه بعضیا یاد نیازمندا میوفتن.اما در مورد کسایی که پولشونو برای سفر به ترکیه و کنسرت خرج میکنن لال میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اونیکه اربعین میره....به جوونا وفقرا هم کمک میکنه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تا چشم تو و امثال تو در بیاد
Iran (Islamic Republic of)
عاشق حسین
۱۳:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
افرادی که پیاده روی اربعین رو میرن اگر پولدار بودن که با هواپیما و هوایی میرفتن با بهترین هتل شما که پولدارید نه زیارت میرید و نه به فقیرا کمک میکنید فقط بلدید حرف بزنید و مردم رو مسخره کنید
Iran (Islamic Republic of)
سیدbm
۰۸:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام
اینها خرابکاری عده‌ای وابسته به سعودی و آمریکاست ،هدف خراب کردن راهپیمایی اربعین هست ...
Iran (Islamic Republic of)
R.j
۱۵:۰۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
عزیزان باید توجه داشت که یاد و نام امام حسین همیشه بوده و خواهد ماند.نکته بسیار مهم اینه که ماها چه قدر درس از امام حسین آموختیم .واقعا چه قدر؟ اختلاصها کم شده؟ فسادوفقروفحشاکم شده؟ روزبه روز هم از اسلام ودین وقران داریم دورتر میشیم.ایکاش اینقدر که به مراسمها اهمیت می‌دیم به نمازوعمل به احکام اهمیت بدیم.راه امام حسین که بخاطر شهید شد فراموش شده.مابه عزاداریها فقط چسبیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
گرچه صدر به لحاظ سیاسی و محبوبیت برای عراقیان مهره ای سوخته بدل شد اماجرقه ای برای سوختن عراق بود، خدا از او نگذرد
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۸:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۷:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
این مقتدی صدر بی عقل ظاهرا یادش رفته پدر و دو برادرش بدست همین جبهه کفر و نفاق شهید شدند! و این فرد خیلی وقت است که از راه پدر شهیدش دور شده و جز عوامل دشمن و نفاق شده است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مگر پدر عمر بن سعد را معاویه نکشت. پس چرا عمر بن سعد سرلشکر سپاه یزید بن معاویه شد؟زمانه از این بازی ها زیاد دارد!
Iran (Islamic Republic of)
محمد اسماعیلی
۰۷:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
جریانات سیاسی بهانه ست، هدف اربعین است که دشمنان و کافران از آن حراس دارند و قطعاً از پیش طراحی شده است
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۸:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تو حالا یاد بگیر هراس رو چطور می‌نویسند تحلیل و نقد سیاسی به کنار.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام
داداش حرف شما حساب است و جواب ابلهان خاموشی.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۷:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کشور عراق و سوریه به علت ظلم هایی که به اهل بیت داشتند و ایشان نفرین کرده اند هیچ وقت روی آرامش رو نخواهند دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ما همه با هم برادر و خواهریم
اینا همش نقشه ست برای اربعین
مردم هوشیار باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دشمن اگر از چهار زائر پیرمرد و پیرزن بترسد پس او دیگه نمیشه اسمش دشمن گذاشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دقیقا همینا به ایران حمله کردن بعد مردم پولشونو توجیب همینا میریزند اونی که میگه خراب کردن اربعین هست بیشتر به ضرر عراقیا ست که مردم میترسند کمتر پولشونو میدن عراقیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ربطی به نفرین نداره،این سادگی و نادانی بیش از حد مردم هست که میتونه یک جریان غلط را راه بیاندازه
برای همین چه مردمان کشور ما و کشورهای دیگه مثل عراق باید هوشیار باشند.تا دشمن نتونه کارش را با فتته پیش ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حالابریدبرای اربعین
آخ که چه حالی میده بسته شه مرز
Iran (Islamic Republic of)
سیدحسن
۰۸:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
انگار توهم اسراییلی هستی...
Iran (Islamic Republic of)
Eli
۰۸:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دین نداری حداقل ازاده باش
اربعین وپیاده رویش خار چشم شماهاست
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۸:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به کوری چشم تو یکی امسال میریم اربعین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
شعورت همین قدره دیگه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
برای خود شک کن حتما ببین چه بلایی برسرت اومده کجا لقمه حرام خوردی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
شما همون کسانی هستین که میگن پول هيئت را خرج جای دیگری کنید بعد خودتون میرید آنتالیا کنسرت تتلو
Iran (Islamic Republic of)
لر
۰۹:۲۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
صد فتنه در عراق و یمن هم بپا شود ما را حسین دور خودش جمع میکند.
در جریان سیل و طوفان است که خار و خاشاک خود را نشان میدهند .دیده شدنت نامبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بیچاره ، مرز امسال بسته بشه ، سالهای دیگه چی ؟ تو و امثال تو اینقدر بیچاره و‌مفلوک هستین که نمیدانید آنچه که در دلهای عاشقان امام حسین علیه السلام قرار دارد فراتر از پیاده روی اربعین هست .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام عزیز ، این حرفت آدم رو یاد این فراز از زیارت عاشوری میندازه که آل سفیان با قتل امام حسین به شادی پرداختند ، بعضی ها هم تو این دوره زمونه با بسته شدن مرز و نرفتن زیارت مثل اونها شاد میشن. انشاءالله با همونا محشور بشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
هر که با خاندان علی(ع) درافتاد

ورافتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چقدر بی عقل و نابخردانه حرف می زنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به كوري چشم يزيديان زمانه اربعين پاي پياده ميايم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
متاسفم برات.
Iran (Islamic Republic of)
محسن یعقوبی
۱۰:۳۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
متاسفم برا این تفکراتی که داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خیلی پستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حیف نونی که تو خوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
جوابای کامنت بی محتواتو بخون خجالت بکش ، کل یوم عاشورا کل ارض کربلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
امام حسین ع در قلب ها و وجود ماست و حد و مرزی وجود ندارد و تو خیلی بدبختی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
لعن الله آل زیاد و آل مروان ....
منظور امثال شمام هست
به کوری چشم شما راه باز میشه و جمعیتی بیشتر از همیشه میریم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به کوری چشم شما انشاالله مرز باز میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حتما این آقا مثل من هنوز زیارت امام حسین علیه السلام نصیبش نشده عقده ای است ...خدایا اگه قابل هدایت است هدایتش کن واگه دشمن اهل بیت است خوار وذلیل ونابودش کن وخدایا خودت مواظب زوار اباعبداالله باش به سلامتی برگردند.......اللهم عجل لولیک الفرج بحق الحسین وارزقنا شفاعته الحسین یوم الورود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
صدام هم از این غلطها میکرد عاقبتش رو که دیدی؟ پس منتظر باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آب را بریز همان جا که می سوزد!
راه امام حسین(ع) راه انسانیت است و بسته نخواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تو چه بد بختی هستی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
منافق یعنی خود خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سفر اربعین را خدا بست چون بی نمازی در پیاده روی اربعین موج میزند اگر امام حسین زنده بود گردن همه اینهای به زیارت قبرش میروند را میزد چون از یاد خدا غافلند فقط حسین حسین میزنند ولی از نماز و یاد خدا بی خبرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
امیدوارم عشق امام حسین وجودت رو فرا بگیره و در این عشق بسوزی و خاکستر شی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام السرایا ،

بدانید اگر مقتدی صدر هم بود ،
من حتی برای او برنامه داشتم ،

پیمان اشراقی ،
مذل النجبا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دیووووووووانه ای اشرررررررررررررلللللللللللللاقی
آخرین اخبار