برگزاری مراسم گرامیداشت یاد آیت‌ الله ناصری در قم

ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال آیت الله ناصری از اجرای مراسم یادبود و گرامیداشت این عالم ربانی در شهر مقدس قم خبر داد.

بنا بر اعلام ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال آیت الله محمدعلی ناصری بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به‌منظور گرامیداشت مقام این عالم ربانی مراسمی در شامگاه سه‌شنبه ۸ شهریورماه و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم و با سخنرانی آیت‌الله صدیقی برگزار خواهد شد.

سخنرانی اساتید حوزه‌های علمیه و بیان برخی از فضائل اخلاقی و سیره زندگی آن عالم وارسته و ذکر مصائب اهل‌بیت علیهم‌السلام از برنامه‌های این مراسم یادبود خواهد بود که با حضور علما، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه، مدیران و مسئولان کشوری و لشکری و سایر مردم شریف استان مقدس قم برگزار می‌گردد.

شایان‌ذکر است، این مراسم به همت بیت معظم له و با مشارکت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور، دفتر مقام معظم رهبری در استان قم، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مسجد مقدس جمکران، سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام قم، استانداری و شهرداری قم برگزار خواهد شد.

آیت‌ الله شیخ محمدعلی ناصری از علمای صاحب‌نام حوزه علمیه اصفهان و اساتید عملی اخلاق و منتظران واقعی حضرت صاحب‌الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، صبح روز جمعه چهارم شهریورماه در  ۹۲ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلا پیوست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار