حدادی: اقدامی برای دایره پرتابی ورزشگاه آفتاب انقلاب صورت نگرفت/ خسروی وفا فرد دوست داشتنی ورزش ایران است

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: دایره پرتابی ورزشگاه آفتاب انقلاب شرایط مناسبی ندارد، اما دوستان اقدامی انجام ندادند.

احسان حدادی پرتابگر دیسک کشورمان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  درباره ارزیابی اش از  عملکردش در مرحله دوم لیگ دو و میدانی گفت: مسابقه بدی نبود و امیدوارم در مرحله سوم نتیجه بهتری بگیرم. فعلا تمریناتم سنگین است و هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده‌ام. من درخواست می‌کنم که دوستان دایره پرتابی استاندارد برای ما درست کنند تا بتوانیم مسابقات خوبی بدهیم و گرنه با این دایره پرتابی که وجود دارد بعید به نظر می‌رسد تا بتوان رکورد بهتری به ثبت رساند و حتی همین رکورد‌هایی هم که بر جای می‌گذاریم از سر دوستان هم زیاد است.

او ادامه داد: ما چندین بار است که به دوستان گوشزد می‌کنیم این دایره‌ای که در آن قرار می‌گیریم و پرتاب می‌کنیم شرایط مناسبی ندارد، اما متاسفانه تاکنون هیچ کدام از اقدامات مدنظر ما ایجاد نشده است.

توقع بیشتری از خودم در بازی های کشورهای اسلامی داشتم 

او درباره نتیجه خود در بازی‌های کشور‌های اسلامی گفت: حقیقت امر این است هیچ برنامه‌ای برای حضور در کشور‌های اسلامی نداشتم و بیشتر برنامه اصلی ام  موفقیت و کسب نتیجه خوب در بازی‌های آسیایی است. البته همانطور که مشاهده کردید بازی‌های آسیایی با تعویق یک ساله مواجه شد و همین اتفاق مقداری برنامه‌های من را با مشکل مواجه کرد. البته حضور در کشور‌های اسلامی جز برنامه‌هایم بود تا در آن شرکت کنم و رکوردی در حد ۶۰ تا ۶۱ متر را بر جای بگذارم، اما چون پیش از آن دچار بیماری شده بودم و قرص مصرف می‌کردم نشد تا رکورد بهتری را به ثبت برسانم. واقعا توقعم خیلی بیشتر از این بود.

حدادی تصریح کرد: امیدوارم روز‌های خوبی در انتظار دوومیدانی باشد و در کنار آن ان شاالله اتحاد، همدلی، همفکری و دوستی در این رشته ورزشی  ایجاد شود در غیر این صورت نباید انتظار داشت چشم‌اندازی خوبی برای این رشته متصور باشیم.

در قونیه به خسروی وفا تبریک گفتم 

 دارنده مدال نقره المپیک لندن درباره انتخاب خسروی‌وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: به نظرم باید  این اتفاق را به فال نیک بگیریم، زیرا خسروی‌وفا فرد دوست‌داشتنی ورزش ایران است. البته من در زمان حضورم در ترکیه این انتخاب را به او تبریک گفته بودم. با حضور او کار برای دیگران در مجمع انتخاباتی سخت شده بود، اما باز رقابت نزدیکی بین او و رقیب دیگرش وجود داشت. شک ندارم با درایتی که از خسروی‌وفا سراغ دارم و کاری که در این سالیان اخیر برای پیشرفت ورزش جانبازان انجام شده ان شاالله این اتفاق هم در کمیته ملی المپیک رقم بخورد و شاهد پیشرفت چشمگیر در ورزش ایران باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار