افتتاح یک طرح در زرندیه ۳ ماه زود‌تر از موعد

گازرسانی به روستای فیض آباد شهرستان زرندیه ۳ ماه زود‌تر از زمان وعده داده شده به بهره برداری رسید.

به مناسبت هفته دولت طرح گازرسانی به روستای فیض آباد در بخش زاویه از توابع شهرستان زرندیه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی که قرار بود آذرماه به بهره برداری برسد ۳ ماه زود‌تر از زمان وعده داده شده به بهره برداری رسید.

سمیعی مدیرکل شرکت گاز استان مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: افتخار داریم که عملیات گازرسانی به این روستا را حدود سه ماه زودتر از موعد مقرر و به برکت هفته دولت افتتاح می‌کنیم.

سمیعی افزود: از پیگیری‌های نماینده محترم ساوه و زرندیه درمجلس و همچنین حمایت‌های مقامات اجرایی شهرستان و استان و همه عزیزانی که ما را در اجرای این طرح یاری کردند تشکر می‌کنم.

او اضافه کرد: طرح گازرسانی به روستای فیض آباد با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز استان مرکزی به انجام رسید.

مدیرکل شرکت گاز استان مرکزی ادامه داد: برای اجرای این طرح حدود ۶ هزار و ۱۷۲ متر شبکه از جنس پلی اتیلن، یک ایستگاه تقلیل فشار tbs به ظرفیت ۲ هزارو ۵۰۰ متر مکعب و نصب ۴۷ انشعاب در سطح روستا اجرایی شد و خوشبختانه تمامی اهالی این روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.

حجت السلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم در مراسم افتتاح این طرح گفت: الحمدلله سه ماه زودتر از موعد عزیزان زحمت کشیدند و طرح گازرسانی به روستای فیض آباد به بهره برداری رسید.

حجت السلام سبزی افزود: انشالله در آینده نزدیک دیگر روستائی نداشته باشیم که از این نعمت الهی بی بهره باشد.

روستای فیض آباد در ۱۵ کیلومتری شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه از قدیمی‌ترین روستای بخش زاویه است که تا چندی پیش خالی ازسکنه بود، اما با همت ساکنان و برگشت به روستا دوباره روح زندگی در این روستا جاری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.