مخبر: کارکنان دولت صاحبخانه می‌شوند

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تمام وزرای دولت موظف هستند تا یک بسته و برنامه مشخص از نحوه تأمین منابع و زمین مورد نیاز برای خانه‌دار شدن کارکنان وزارتخانه خود ارائه دهند.

جلسه شورای عالی مسکن عصر امروز (شنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار و برنامه‌های تأمین مالی مسکن برای دهک‌های کم درآمد و متوسط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مخبر در این جلسه که با حضور وزرای کشور، راه و شهرسازی، نیرو، نفت، جهاد کشاورزی و روسای بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه و همچنین مسئولان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد، با تأکید بر اینکه حتماً وعده رئیس جمهوری برای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در دولت سیزدهم محقق خواهد شد، گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده برای ساخت واحد‌های مسکونی، روش‌های مختلف تأمین مالی مطابق با دهک‌های درآمدی پیش بینی شده است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: باید تعداد واحد‌های مورد نیاز برای هر دهک درآمدی و چگونگی ارائه تسهیلات و نحوه در اختیار قرار دادن زمین برای ساخت و ساز مشخص شده و دستگاه‌های ذیربط متناسب با این دهک‌ها در روند ارائه کمک برای ساخت و ساز حضور جدی و پررنگ داشته باشند.

مخبر همچنین با اشاره به گزارش وزارت مسکن مبنی بر شروع ساخت یک و نیم میلیون واحد مسکونی، تأکید کرد: در ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن باید زیرساخت‌های آب، انرژی و حمل و نقل در نظر گرفته شود.

معاون اول رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: تمام وزرای دولت موظف هستند تا یک بسته و برنامه مشخص از نحوه تأمین منابع و زمین مورد نیاز برای خانه دار شدن کارکنان وزارتخانه خود ارائه دهند. علاوه بر این تفویض اختیار مناسب به استانداران داده شود تا بتوانند روند ساخت مسکن را خصوصا در شهر‌های کوچکتر تسریع کنند.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه در راستای آغاز طرح نهضت ملی مسکن تأکید کرد: در کل کشور یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است و همچنین برای یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی زمین اختصاص یافته و ساخت و ساز این واحد‌ها آغاز شده که ظرف مدت زمان کوتاهی نیز با کمک دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف برای سه میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن، زمین اختصاص خواهد یافت.

وی همچنین با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی زمین مورد نیاز برای ساخت بخشی از واحد‌های مسکونی را تحویل داده و این واحد‌ها در حال ساخت هستند، گفت: استانداری‌ها در هر استان می‌بایست پس از بررسی‌های لازم زمین مورد نیاز متقاضیان برای ساخت و ساز را تأمین کنند.

قاسمی ادامه داد: در هر استانی که زمین در اختیار مردم قرار داده شده است باید ظرف یکسال و نیم پس از آن خانه ساخته شود و همچنین وزارت راه و شهرسازی برنامه دارد تا با روش‌های «ساخت تدریجی»، «ساخت گروهی» و «ساخت با واگذاری به استانداری ها» روند ساخت و ساز در کشور را تسریع بخشد.

وی افزود: طی توافقنامه با بنیاد مسکن مقرر شده تا ۶۰۰ هزار واحد مسکونی نیز توسط این سازمان به مردم تحویل داده شود.

علی صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی نیز در این جلسه با اشاره به روش‌های تامین مالی ساخت مسکن از جمله تسهیلات و روش‌های بانکی، فروش نفت، صندوق‌های ملی مسکن و توسعه ملی، کمک مالکین و بازار سرمایه، تاکید کرد: وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف با در اختیار دادن زمین می‌توانند از واجدین شرایط حمایت کنند و باید بسته تامین مالی دهک‌های درآمدی هر چه سریعتر نهایی شود.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از بسته تأمین مالی برای دهک‌های مختلف درآمدی، کل منابع مورد نیاز و جذب نقدینگی برای تولید چهار میلیون واحد مسکونی با کمک بخش خصوصی، سرمایه گذاری بانک‌ها و کمک‌های دولتی، برآورد پس انداز و رقم تسهیلات قابل پرداخت خانوار در دهک‌های مختلف درآمدی و برنامه‌های تأمین مالی مسکن برای دهک‌های کم درآمد و متوسط درآمد ارائه و مقرر شد این پیشنهادات بررسی و در جلسه هفته آتی نهایی شود.

 

برچسب ها: سیاسی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
کارمندا هیچ کاری برای کشور نمیکنن بجز مشکل تراشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
با حقوق ماهی ۵ میلیون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
کارکنان دولت با پارتی استخدام میشن و اوضاع کار کردنشون هم تو ادارات کاملا واسه همه مشخصه . مسکن هم بهشون بدید یه موقع از انرژیشون کم نشه سرکار
یه سر به بانکها و دادگستریها و ادارات بزنید و نوع کارکردن پرسنل رو ببینید !! بازدهی در حد صفر ولی پشت گوش انداختن و اذیت کردن ارباب رجوع و لحن و ادب و ... در نهایت خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
کارگران بدبخت هم که هیچی دیگه، تا آخر عمر در حال دویدن...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
کارمندان دولت در وضعیت نابسامانی زندگی میکنند کارمندی مثل دهل صداش برا بقیه خوشه و خودش که داخلشه کرش میکنه
حقوق کارمندان دولت 90 درصدشون بین 4.5 میلیون تا 11 میلیون حقوقه یعنی حقوق کارگران با افزایش 57 درصدی الان بیشتر از کارمندی هست دریافتی حکم کارگری در اداره ما سه میلیون بیشتر از کارمندی هست پس لطفا چیزی رو که نمیدونید همینجوری نیاید اینجا پیام بزارید کارمندی فلانه و فلانه بله آقا کارمند داریم خونه هم دارن همونجوری که کارگر هم داریم خونه داره وضعشم بهتره چون دو سه جا کارگری میکنه پس لطفا از روی نا اگاهی پیام نزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
پس ما فارغ التحصیل هایی که توی رشته های دانشگاهی بیخود شما تحصیل کردیم و دست رد شمارو خوردیم چی؟!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
باید در هر اداره ، شرکت ، سازمان تعاونی مسکن تشکیل شود و از بانکهای اطلاعاتی استعلام گردد که چه کسی به نام خود یا همسرش در 10سال گذشته خانه نداشته تعاونی با شرایط آسان مسکن بسازد و اقساطی را هم از حقوق طی 30سال کم کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
شما اگه یک تعاونی ‌پیدا کردی که خونه داده باشه جایزه داری همشون بالای چهل پنجاه ساله پول گرفتن خونه ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
مردم عادی فوق لیسانسو دکترای بیکار خونه لازم ندارن ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
مردم عادی بیسوادم خونه لازم دارن چه ربطی به مدرک داره؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
گُل گفتی
و همینطور کارمندان بخش خصوصی که سه ماه یکبار حقوق دریافت میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
چرامعلمان قبلا رتبه بندی شده اندرا دوباره می خواهیدرتبه بندی کنیدمثل اینه که یکنفر باچندین سال سابقه به درجه سرهنگی و... رسیده الان یه هویی بگید این درجه هارو پس بدید ازاول هردرجه ای که گرفتید اون میشه رتبه شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
به فکر کارگرانی فصلی فاقد بیمه و بیکار خونه ندارن باشین وگرنه اکثر کارمندان به جای یه خانه چند تا خونه دارن
Iran (Islamic Republic of)
میلاد از ساری
۱۰:۱۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
وقتی دولت خودش مستقیم در اقتصاد دخالت مینکه نه تنها خسارت به بار میاره بلکه برای درست کردن این خسارت هر کاری انجام بده نتیجه عکس داره.
خانه سازی وظیفه دولت ها نیست. دولت پاش رو از بازار و اقتصاد و واردات و صادارت و بنگاه داری و خودرو سازی و .... بیرون بکشه. مطمئن باشید وضعیت درست میشه.
دولت به جای اینکه هر روز نیرو استخدام کنه و پول فروش نفت و معادن رو به عنوان حقوق بده به پرسنل دولتی و بودجه بندی افتضاح انجام بده باید درآمد کشور رو صرف زیر ساخت راه + آب + بهداشت + حمل نقل هوایی و ریلی + جاده سازی + آموزش + تسهیل در سرمایه گزاری خصوصی بکنه.
تمام سرمایه دارایی که دارای تخصص و پول هستند به سمت ترکیه و غرب در حال مهاجرت هستند.
پزشکان و پرستاران ما به سوی کشور های عربی می رن.
ورزشکارامون که به سمت قطر و امارات رفتن.
که استناد آمار دولتی : 50 درصد تحصیل کرده های صنعتی شریف مهاجرت میکنن.
ساختار غلط دولت و مدیریت اقتصادی عامل فساد و بحران در کشور هست.
در این کشور فامیل بازی از قانون قدرتش بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
متاسفانه عدالت اجتماعی گم شده جامعه است چرا در مورد بازنشستگان اجحاف می کنید چرا ظلم می کنید چرا کسورات را پرداخت نمی کنید چرا پاسخگو نیستید چرا همسانسازی را اجرا نمی کنید چرا افزایش حقوق ها را اجرایی نمی کنید و هزاران چرای دیگر... حق الناس تا کی
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۲۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
احتمالأ منظورش خونه تو کاناداس وگرنه کارکنان دولت تو تمام شهرهای ایران چندین خونه دارن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
صباح
۰۹:۱۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
جناب معاون اول کارمند واجبتره یا کارگربدبخت ؟.......
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۰۸:۵۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
من کارمند حداقلی بگیر با پسر دانشجو ویک پسر بیکار وهمسر بیمار کلیوی با دریافتی 5600 در ماه هستم از کجا اورده ی اولیه را بدهم ؟ ودر دهک بندی برام زده دهک هفت وام به بنده بدن 18 درصد همه حقوقم را باید بدم قسط.--ضمنا در اداره مربوطه که حقوقش از بقیه ادارات پاینتره در یک استان را حساب کردیم هفتاددرصد خانه دارند 30 درصد بدون مسکن هستند ومستاجر دولت اینها را تفکیک کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
بیشترین قشر جامعه و ضعیف کارگران هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
کاملا درسته ، همه میدونن .

خودشون رو به خواب زدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
منفی اشتباهی شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
تامین زمین پیشکش لطف کنید وام ساخت و ساز مناسب بدهید تا حدودی مشکلات حل می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
تقریبا همه کارمندانم خانه دارند .بررسی کنید کارمند واقعی که خونه ندارد صاحب خونه کنید ....هر چند که به طرحها و وعده های شما اعتمادی نیست در حد شعار و حرف......... حرف تا عمل فاصله هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
عجب داستانیه واقعا !!!!

هر دولتی که سر کار میاد فقط و فقط بفکر همین کارمندان دولت هستند ، در صورتی که همه می دونن وضعیت کارمندان دولت خوبه و برخی صاحب چند خونه هستند .

شما مثلا ادعای عدالت و دفاع از محرومان را داشتید .

خدا وکیلی الان وضعیت کارمندان دولت بده ؟؟؟

الان از ابتدای سال میخوان به صورت قانونی حداقل حقوق باز نشستگان تامین اجتماعی را اضافه کنند ، هی طفره میرن و عوضش باز می خواهند حقوق کارمندان دولت را افزایش دهند .

و اینکه با وجود اطلاع دولت از وضعیت بد نیروهای شرکتی ، خصوصا وضعیت بغرنج نیروهای شرکتی با کارهای تخصصی چرا با طرح نمایندگان مجلس در خصوص تبدیل وضعیت مخالفت می کنید ؟؟؟

مشخص است که شما هم ...

فقط باید بگویم متاسفم ...
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۴:۰۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
نگرند نباشید تعدادشون کمه وگرنه همچین کاری نمی کردن
Iran (Islamic Republic of)
موزع شرکت ملی پست
۰۲:۰۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
سلام درخبرها آمده دولت قصد دارد برای خانه دار کردن کارکنان اقدام نماید پیشنهادمیکنم نیروهای شرکتی شرکت ملی پست بویژه در شهرستان ها و تهران اولویت داده شوند و بمنظور ارج نهادن به خدمات موزعین و نامه رسان ها که صف دوم خدمات رسانی را در دوران کرونا پس از کادر درمان و پرستاران محترم داشتند را بعنوان هدیه به این قشر عنایت فرمایید . بی شک تبدیل وضعیت تمام نیروهای شرکتی شرکت ملی پست ، عین عدالت است و دولت راستگو و عدالت گستر دکتر رییسی حتما به لطف خدا کام این بخش را نادیده نخواهد گرفت .بااحترام و التماس دعا- نیروی شرکتی شرکت ملی پست در شهرستان ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
حقوق بازنشسته کشوری و لشگری چی شد فقط شعار بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
اره فقط کارکنان دولت مشکلش حل بشود کافیست دیگران بیکار و فقرا جزو جامعه نیستند روحانی حقوق مدیرانش را زیاد کرد و تو هم زیردستان .مردم هم سماغ بمکند
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۳:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
بیچاره کارگر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
همه مشکل مملکت به خاطر همین کارکنان دولت هستش
این حجم کارکنان دولت تو هیچ جای دنیا وجود نداره و مقدار زیادی از منابع دولت فقط خرج کارکنان خودش میشه
حقوق و مزایا و اضافه کاری و بیمه تکمیلی و پاداش های بی حساب به یک سیستم فشل و همیشه ناراضی
Iran (Islamic Republic of)
بیخانمان....
۲۳:۳۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
جناب آقای مخبر... شما دولت همه مردم ایران هستید نه فقط کارکنانتان !!! به وقت تقسیم خانه میشه، کارکنان دولت... به وقت وام میشه، کارکنان دولت... به وقت سهام عدالت میشه، کارکنان دولت... چک کارمندی مال اونهاست... لوازم خانگی و ماشین و اینجورچیزها هم که قسطی و با ضمانت دولت... اونهم چه کارکنانی .... اگه 70 درصد این کارکنان دولت رو اخراج بکنند به خدا آب تو دل این مملکت تکون نمیخوره.. همه شون از ساعت 7 تا 9 مشغول صبحانه خوردن هستند. 9 تا 11 یه چند تا کارتابل بالا و پایین و از این میز به اون میز کنند. از11 به بعد هم آستینها بالا زده دنبال نماز و نهار تا ساعت 2 بعد از ظهر. و چون همه شون سفارشی از بالا هستند، کار تمام دولتها شده که فقط کارکنان شاغل در اداراتشان را تر و خشک کنند و فکر کنند که خیلی مملکت داری کرده اند.
ما که رانت و پارتی نداشتیم که بتوانیم کارکنان دولت بشویم، باید چکار کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته کشوری
۲۳:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
خوبه
ولی اینم نشد مملکت داری
علی الحساب یه حقوقی رو عادلانه کنید
تا قرض و بدهیهای خورد و خوراک رو فعلا بدیم
تا بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
سفره مردم این دولت فقر آفرین رنگین کرده بسه فقط .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
فعلا حقوق کارگران سر به فلک کشیده و حقوق کارمندان با تورم بالا همچنان دست پنجه گرم می‌کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
جالب اینجاست من کارگر که خونه ندارم جز دهک ده هستم ولی کارمندان دولت که حقوق به موقع ومکفی دارند جز دهک پایین پس بازم بی عدالتی دولت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
بازنشستگان کشوری لشکری بلاتکلیف را دریابید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
دهک بندی دولت که کلا اشتباهه یعنی مسکن بسازید برای ثروتمندان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
سال ۹۸تا پایان سال پرونده مسکن مهر باید بسته شود هنوز دست نخورده باقی مونده اعضاء هی ده میلیون میلیون پول بدن اورده تکمیل بشه وگرنه حذف میشوید شهریورسال۱۴۰۱ پرونده مسکن مهر تا پایان سال باید بسته بشود معلومه بسته نمیشود چون کاری نمیکنن تعاونیها بسته بشه نشسته ان بنزین و خیلی تورم بره بالا جیب اعضاء رو خوب خالی کنن هنوز هم سریال مسکن مهر تا مرگ اعضا ء در فبر ادامه داره با وعده های پوچ و خالی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
ولی همین الان هم کارکنان نفت به اندازه کل ایران امکانات دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
کارمندان دولت هم از نظر حقوق و هم معیشتی و مسکن در وضع بدی قرار دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
اوضاع کارکنان دولت از بیشتر مردم بهتر است.اگر حکومت بجای مردم برای سهمشان از بیت المال تصمیم نمیگرفت وراه را برای بیعدالتی وانحصار وتبعیض وسوءاستفاده وشکاف طبقاتی وفساد بیشتر نمیکرد،خیلی از مشکلات حل میشد.کافیست یک درصد مالیات روی تمام املاک بگیرد ویارانه های پنهان را بردارد ودرآمد کشور را مستقیم وبرابر تقسیم کند وبگذارد تمام قیمتها آزاد شود،به هر نفر چندین میلیون تومان درماه میرسد وهمه حتی در صورت نداشتن درآمد دیگر، با این سهمشان از کشور میتوانند یک زندگی نزدیک به متوسط داشته باشند.اما چه کنیم که منافع خواص به خطر می افتد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
پدر بیامرزد من بازنشسته هستم هنوز خانه ندارم بفکر معیشت بازنشستگان باشید و سفسطه نفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
لازم نکرده چهار میلیون واحد بسازید شماها نتوستید مسکن ها ی مهر رو هنوز تکمیل کنید تحویل بدید دیگه ابرویی اعتمادی براتو ن باقی مونده کارمنداها اعتماد کنن
United States of America
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
من بتو اعتماد دارم.چون با چشمم دیدم که یه کارنتد با ۳۳ سال سن و ۴ سال سابقه در ستاد اجرایی صاخب خانه بود.البته از مال مردم بیچاره.که مصادره کردید با هر اسمی.البته حاتم طاعی شدن از مال مردم فایده نداره حالا اگر از بودجه دولت توتستی اینکارو کنی مردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
کارکنان دولت از بیت المال حقوق و مزایای مفت میگیرند تقریبا در ازای هیچ!حالا به فکر خونشون هم هستین؟
Iran (Islamic Republic of)
hoo
۲۱:۴۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
فقط کارمندان دولت مردم عادی مگه مال ایران نیستن چرا همه چیز باید برای کارمندوارتش وووباشه بقیه مردم محروم باشن ازش
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۱:۴۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
کارکنان دولت بیان بیشتر سوار ما بشن
کارگر بدبخت پس چی
دولت محرومین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
امروز خبر دار شدم که خانواده ای سرپرست خودش رو از دست داده و خانم به همراه بچه های کم سن و سالش که باید اجاره خونه بدهد و آقا هم بیمه نبوده، گذران زندگی کند. خواهشاً برای این افراد هم تسهیلاتی رو در نظر بگیرید تا خانم بتونه بچه ها رو بزرگ کنه و به سر و سامان برسونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان کشوری لشکری رو روشن کنید و حکم افزایشارو بزنید
سر مردم رو با وعده وعید مسکن و .... گرم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
کامنت گذاران کم شدند همه رفتند اربعین؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
ارتش سایبری رفته پی نذری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
باشگاه خبرنگاران به مقدسات قسم پیگیر این سوال باش که مطمعنا حرف دل همه مستاجرها هست و بپرس از مسعولین که آیا مستاجر جماعت هم دهک دارد که آن را دهک بندی کرده اند ؟ . دهک یک و دو سه که زیر نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی و ... هستند کمک کردن به آنها در قانون مشخص هست . پس چرا مستاجرها را دهک بندی میکنند آخر کدامشان تا حالا مستاجر بودند که بدونند این آورده اولیه هم برا مستاجر جور کردنش چه دردی دارد . اگر خودشان مستاجر بودند می‌توانستند آورده را جور کنند البته نه با حقوق وزیری و معاونی و.... حالا آورده را جور کردیم چرا دیگر برا این وام دولتی باید هشتصد میلیون علاوه بر اصل پول ما مستاجرها نزول به بانک پس بدهیم (وام سیصد تومان یک‌میلیارد خوردهای قسط باید پس داد)و نمک رو زخم بازمون باشد که دولت هم دارد بدروغ ما را دهک بندی میکند برا گرفتن نزول بیشتر و امید همه ما ها را نامید . این سوالا از مخبر وزیر مسکن ریس جمهور هرکدام دستتان می‌رسد بپرسید پیگیری تان را در سایتتان بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
مسکن ملی که دروغ بود یک سال مارو گیر آوردن آمارهای بی اساس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
کارمندان دولت از حقوق، وام و بسیاری از مزایا برخوردارند. کارگران برخی از شرکت های خصوصی و بیکارها و زیرساختهای عمومی رو دریابید. خیابانهای درون و برونشهری، به ویژه در کلان شهرها، گنجایش ترافیک این حجم خودرو که هر روز بیشتر می شود را ندارد. پس از چند سال، شنبه این هفته، از تهران رفتیم شمال، 9 ساعت در ترافیک وحشتناک بودیم تا به مقصدمان نوشهر رسیدیم. و روز سه شنبه 11ساعت در مسیر برگشت بودیم. بیشتر از 30 لیتر بنزین 1500 تومانی ندادند و در پایان پیامک جریمه سرعت در تونل برایمان امد. وقتی برای استراحت و خلاص شدن از شر ترلفیک قصد داشتیم در جنگلهای کنار جاده ای عباس آباد، نفسی تازه کنیم با انبوهی از زباله و پوشکهای بچه که در همه جای جنگل و تا دور دستها پراکنده شده بود مواجه شدیم. خلاصه تراقیک، نبود پمپ بتزین و ترس از خاموش شدن ماشین بویژه در تونل های مسیر، سفر را بر ما بسیار تلخ کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
پول داری یه سفر برو کانادا ببین کشور یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۰:۴۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
شما را بخدا کمتر حرف بزنید .به ما هم گفتید وام ودیعه.هر بانکی انتخاب میکنم میگه برو شش ماهه دیگه بیا تا برات فعلا تشکیل پرونده بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
لطفا اول از همه کارکنان دولت بخواهید در سامانه املاک و اسکان ثبت نام کنند تا داده های آن کامل شود و بتوان قانون مالیات خانه های خالی را اجرا کرد. اجاره خانه خیلی خیلی زیاده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
کارکنان دولت همه خونه دارند ، به فکر اون مسکن ملی تون باشید
Iran (Islamic Republic of)
J
۲۳:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
کارمندم ده سال سابقه کاردارم تاالان مستاجرم واسه خودتون چی میگید از حقوق کارمند زیر ۵۶۰۰ خبر دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
این دنیای ما و فرزندان ما را با مدیریتشان جهنم کردند و وعده پوچ صاحبخانه شدن خاص بهشت است که ان هم امید است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟ این طرح را به سرانجام برسانید خونه پیش کش خودتون .شما امنیت شغلی رو ازما دریغ نکنید خونه نخواستیم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
کارمند دولت که کار، حقوق، مزایا و ... کم یا بیش سر جای خودشه اما کادگر چی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ا
۲۳:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
والله منه کارمند کاش کارگر بودم با افزایش حقوق ۵۷ درصد نه کارمند ۱۰ درصد الان همه کارگرا بالاتر از کارمند دریافتیشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
23:46ماتوخونه هم معلم داریم هم کارمند هم کادر درمان هم کارگر بگو کدوم کارگری که سابقه کاری شمای کارمند راداره و سختی کار نداره حقوقش با افزایش57درصدی از شمای کارمند بیشتر شده؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
تمام کارکنان دولت مگر عده ی محدودی همه خونه دارن ،البته بعضی هاشون ازدو تا هم بیشتر. فکر نمی کنید بهتره بیشتر تحقیق کنید تا حق به حق دار برسه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
حقوق کارکنان دولت زیادم از کارگر بیشتر نیست
من یه کارمندم و بچه هم ندارم
از اجاره خونه زیاد نمیارم چه برسه به این که بخوام صاحب خونه شم
شما بیشتر تحقیق کن تا حرف نا حق نزنی
آخرین اخبار