کسب رتبه اول خادمیار رسانه‌ای کرمان در سوگواره شعر مجتبوی

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: زینت کریمی نیا خادمیار رسانه‌ای کرمان در نهمین سوگواره شعر مجتبوی موفق به کسب رتبه اول کشوری شد.

حامد شجاعی باغینی گفت: در نهمین سوگواره شعر مجتبوی که به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع) در شب هفتم ماه صفر با حضور مسئولان استان فارس و شاعران آئینی در شهر داراب برگزار شد، زینت کریمی نیا خادمیار رسانه‌ای امام رضا (ع) و شاعر کرمانی، موفق به کسب رتبه اول این سوگواره شد.

او افزود: سوگواره شعر مجتبوی، نهمین سال متوالی در شهرستان داراب برگزار شده است. 

همچنین زینب کرمی نیا که در این جشنواره رتبه اول را  کسب کرده است، گفت: این جشنواره نهمین سال است که در داراب فارس برگزار می شود و هدف از این جشنواره، ترویج خصوصیات اخلاقی امام حسن مجتبی (ع) است.

او با اشاره به اینکه داراب به نام شهر امام حسن (ع) نامگذاری شده است، ادامه داد: امام حسن (ع) از داراب در احادیث خود نام برده اند. 

این خادمیار رسانه‌ای عنوان کرد: از بین اشعار رسیده به دبیرخانه جشنواره مجتبوی، ۳۴ اثر برگزیده شد و از میان این آثار به ۱۰ شعر جایزه تعلق گرفت. 

او درخصوص شعر منتخب سوگواره شعر مجتبوی، گفت: مضمون شعر راجع به فرمایش امام حسن (ع) در زمان شهادت به امام حسین (ع) می باشد که فرمودند:« لا یوم کیومک یا ابا عبدالله» است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.