محمدی: قرارداد لوکادیا و دیاباته کمتر از ۹۰ میلیارد تومان است/ امیدواریم جام قهرمانی را به پرسپولیس برگردانیم

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: ما موضوع پنهانی نداریم و قرارداد لوکادیا و دیاباته پایین‌تر از ۹۰ میلیارد تومان است.

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: از روز اول هدفمان این بود که خیلی منطقی وارد بازار نقل و انتقالات شویم نه احساسی رفتار کنیم. این نبود که مثل برخی از تیم‌ها در یک پست چندین بازیکن بگیریم. براساس لیست مدنظر سرمربی تیم خود خرید کردیم و ما فوروارد نیاز داشتیم. همه تلاش خود را کردیم که مهاجمی بگیریم که کیفیت لازم برای حضور در باشگاه پرسپولیس داشته باشد. به لطف خداوند و زحمات مدیرعامل و هیئت مدیره توانستیم لوکادیا را جذب کنیم که  از بوندس لیگا  مستقیما وارد لیگ ما شد.  با توجه به اعلام نیاز سرمربی تیم توانستیم شیخ دیاباته هم جذب کنیم که خرید این ۲ بازیکن بی سابقه بوده است.  

یک بازیکن ایرانی  برای  ۳ فصل ۷۰ میلیارد تومان گرفته است 

محمدی درباره اینکه ۹۰ میلیارد تومان برای جذب لوکادیا و دیاباته هزینه کردید، اظهار کرد: امسال پرسپولیس در بورس است و شفاف سازی صورت می‌گیرد. ما چیز پنهانی نداریم و قرارداد لوکادیا و دیاباته کمتر از ۹۰ میلیارد تومان است که می‌گویند. یک بازیکن ایرانی در لیگ کشورمان داریم که برای ۳ فصل ۷۰ میلیارد تومان پول گرفته است. اعداد و ارقام قرارداد‌های ما در سایت کدال وجود دارد و هواداران و سهامداران ما می‌توانند در نهایت ببینند که ما چقدر در نقل و انتقالات هزینه کردیم.  

دلخوری گل محمدی و درویش شایعه است 

محمدی درباره شایعه دلخوری یحیی گل محمدی و رضا درویش از یکدیگر گفت: شما گفتید شایعه. هیچ مشکلی نیست و همه چیز خوب پیش می‌رود. امید داریم این روند ادامه داشته باشد. مهم شادی هواداران است و تلاش می‌کنیم لبخند به لبشان بیاید. پارسال هم می‌توانستیم قهرمان بشویم، اما یکسری اتفاقات رخ داد. امسال تلاشمان را می‌کنیم قهرمان بشویم.

کاسیانو منزلی در زعفرانیه می خواست 

او درباره جذب نشدن کاسیانو گفت: کم لطفی یکسری‌ها بود که از داخل به کاسیانو اطلاعات می‌دادند. این بازیکن اول با مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو پیشنهاد شد. بررسی کردیم و دیدیم عدد و رقم او خیلی کمتر است، اما چون پای یکسری مدیر برنامه ایرانی وسط بود می‌خواستند عدد را پایین و بالا کنند. چند بار توافق کردیم، اما آن بازیکن متعهد نبود. در نهایت گل محمدی بعد از مصدومیت کاسیانو گفت او را نمی‌خواهم. کاسیانو گفته بود زعفرانیه برایم منزل بگیرید و بلیت بیزنس کلاس می‌خواست.

بازیکنان ما دلی به پرسپولیس آمدند 

محمدی درباره جذب سعید صادقی و رقابت استقلال و پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این بازیکن گفت: مهمترین شاخصه بازیکنانی که جذب کردیم این بود که دلی آمده‌اند. می‌توانم شهادت بدهم خیلی از تیم‌ها بیشتر از این عدد و رقم به این بچه‌ها می‌دادند. فکر می‌کنم این بازیکنان هم از تصمیم خودشان راضی بودند. گفتیم این سقفمان است و همه راضی بودند.

محمدی درباره اظهارات مسئولان استقلال مبنی بر اینکه قرارداد صادقی دلی نیست، گفت: مسئولان استقلال باید پاسخگو باشند. عدد و رقم قرارداد صادقی مشخص است. سایت کدال هست و هزینه‌ها آنجا مشخص می‌شود.

صادقی علاقمند به حضور در پرسپولیس بود 

او  درباره اینکه پرویز مظلومی و محمد مومنی اعضای هیئت مدیره استقلال گفته بودند صادقی آش دهن سوزی نیست و استقلال از اول دنبال جذب او نبوده است، گفت: بله من هم یکسری چیز‌ها شنیدم، اما ما از اول دنبال صادقی بودیم و به لطف خدا جذبش کردیم. وقتی یک بازیکن جزو سه بازیکن برتر لیگ می‌شود را چرا نباید جذبش کنیم؟ خودش هم علاقه‌مند است.

محمدی درباره اینکه چرا شیخ دیاباته برای حضور در پرسپولیس و دادن پاسخ نهایی امروز و فردا می‌کرد؟ اظهار کرد:  از امیرعلی حسینی مدیر بین الملل باشگاه تشکر ویژه می‌کنم که خیلی زحمت کشید هم برای لوکادیا هم شیخ دیاباته. تمام تلاششان را کردند و انجام شد. نمی‌دانم چرا دیاباته امروز و فردا می‌کرد. ما توافق می‌کردیم، اما او زمان می‌خواست.

مذاکره ای با کاوه رضایی نداشتیم 

معاون باشگاه پرسپولیس  گفت:  مذاکره‌ای با کاوه رضایی مهاجم استقلال نداشتیم.   مدیر برنامه کاوه رضایی مدیر برنامه یک بازیکن دیگر هم بود و به خاطر حل و فصل مشکل آن بازیکن به باشگاه پرسپولیس می‌آمد.

یکسری از آپشن ها انگیزشی است 

معاون پرسپولیس درباره وجود آپشن‌ها در قرارداد بازیکنان گفت: یکسری آپشن‌ها انگیزشی است مثلاً به ازای یک تعداد بازی مشخص پول بیشتری پرداخت می‌شود. چه ایرادی دارد. در همه جای دنیا هم وجود دارد، اما ما آپشن حضور بر سر تمرین نداریم!

محمدی گفت: سقف قرارداد حرفه‌ای و کارساز نیست و رعایت هم نمی‌شود.‌ای کاش برای سن و سال هم سقف می‌گذاشتند تا یکسری نتوانند با هر سنی به هر بخشی وارد شوند.  

خطای پنالتی در بازی با هوادار رخ نداد 

محمد محمدی در مورد صحنه پنالتی که در بازی با هوادار علیه این تیم گرفته شد، اظهار داشت: ما هم در حین و بعد از بازی آن صحنه را دیدیم، اما  به نظر من خطا بیرون از محوطه ۱۸ قدم بود. درست است؛ گل خوردیم، اما مهم این است که شاکله دفاعی تیم خوب است.

او درباره اینکه گل محمدی روز گذشته بعد از بازی گفت می‌خواهیم جام را به پرسپولیس بازگردانیم و فکر می‌کنید این اتفاق بیفتد، گفت: ما هم به دنبال همین هستیم. مدیریت باشگاه همه در حال تلاش هستند و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که پرسپولیس مجددا قهرمان شود.

باشگاه پرسپولیس دردسرهایش زیاد است 

معاون باشگاه پرسپولیس درباره  اینکه کار در این باشگاه سخت به نظر می‌رسد، گفت: به هر حال باشگاه بزرگ دردسرهایش هم بزرگ است. از روزی که کار را در باشگاه آغاز کردم، با تمام توان جلو رفتیم و همه دست به دست هم دادیم تا بازیکنان و کادر فنی با فکر راحت‌تر در مسابقات حاضر شوند.

محمدی درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس کهکشانی است، خاطر نشان کرد: ما به این مسائل توجه نمی‌کنیم، اما از بزرگترین بازیکن تا کم سن و سال‌ترین همه ستاره هستند. من خیلی به کهکشانی اعتقاد ندارم، اما معتقدم بازیکنانمان ستاره هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
طرف به قول خودت آقای محمدی طرف نزدیک 90میلیارد قراردادش هست !پس چرا منت سر هوادارن میزارید و میگید بازکن دلی اومده؟!!!!این دلشون چه عمقی داره که میلیاردی میخواد پرشه