برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در زرند

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان گفت: همایش پیاده روی خانوادگی جمعه ۱۸ شهریورماه در زرند برگزار می شود.

جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در زرند به ریاست سیدرضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور  ضیاءالدینی شهردار زرند، امید جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان، ابراهیمی رییس اداره ورزش و جوانان و تعدادی از مدیران شهرستانزرند به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه پیاده روی خانوادگی در زرند در محل فرمانداری تشکیل شد.

حسینی نژاد، فرماندار زرند در این نشست  گفت: پیاده روی خانوادگی جمعه هر هفته به منظور فرهنگ سازی ورزش‌های همگانی، ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه و تقویت روحیه اتحاد و همدلی از شهر‌های مختلف ایران از شبکه ۳ سیما به صورت زنده برگزار می شود. 

او پیاده روی خانوادگی در زرند را یک همایش کشوری و حرکت نمادین معرفی کرد و افزود:  برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در زرند موجب نشاط، شادابی و سلامت عمومی جامعه می‌شود که امیدواریم با برنامه ریزی، همکاری و همدلی دستگاه‌های مسئول، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان زرند به نحو شایسته و در شأن همشهریان برگزار شود.

حسینی نژاد با تاکید مجدد بر همراهی ویژه ادارات، سازمان ها، اصناف، ارگان ها، صنایع و کارخانجات در همایش پیاده روی عمومی، شهردار زرند را به عنوان مدیر پروژه اجرایی این همایش منصوب کرد.

امید جعفری، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این هیئت که با هماهنگی و همکاری هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان و اداره ورزش و جوانان و کمیسیون ورزشی شورای شهر زرند انجام شده است، بیان داشت: شهرداری زرند به عنوان حامی ویژه این همایش  است. 

او اجرای حرکات ورزشی، انجام سخنرانی و اهدای جوایز ارزنده به صورت قرعه کشی را از بخش‌های جانبی همایش پیاده روی عنوان کرد.

جعفری تصریح کرد: این همایش روز جمعه ۱۸ شهریورماه ساعت ۸ صبح از محل میدان ۲۲ بهمن آغاز می شود و  تا بوستان شهدای زرند ادامه خواهد داشت. 

علی ضیاءالدینی شهردار زرند نیز از بسیج تمام امکانات شهرداری برای برگزاری این مراسم خبر داد. 

او با بیان اینکه یکی از رسالت‌های اصلی شهرداری حمایت از ورزش همگانی است از فرماندار زرند برای هماهنگی با شبکه ۳ سیما به منظور پوشش زنده این همایش و مشارکت شرکت فولاد زرند ایرانیان در این همایش تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار