دستگیری متهم محکوم به حبس طولانی مدت در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: یک متهم محکوم به حبس طولانی مدت با سوابق ارتکاب جرائم خشن، هنگام تردد در سطح شهر زرند دستگیر شد.

سرهنگ صمدالله ترابی گفت: ماموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان زرند، هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به راکب یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مظنون و به آن دستور ایست می‌دهند که راکب بدون توجه به اخطار پلیس اقدام به فرار می‌کند.

او افزود: در ادامه ماموران راکب این موتورسیکلت را که پس از رویارویی با پلیس با سلاح سرد به ماموران حمله ور شد با استفاده از فنون رزمی و دفاع شخصی دستگیر کردند که در ادامه مشخص شد این فرد چند ماه قبل به اتهام انجام سرقت‌های متعدد و زورگیری در شهر کرمان به حبس طولانی مدت محکوم شده و هم اکنون فراری و تحت تعقیب اجرای احکام دادگستری استان کرمان است.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند بیان کرد: برابر استعلام به عمل آمده از دایره تشخیص هویت پلیس آگاهی مشخص شد، این متهم سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه، زورگیری، آدم ربایی، حمل و نگهداری موادمخدر و تعدی به ماموران را در پرونده دارد .

او تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و با قرار کیفری مناسب روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
متهمی که از پلیس نترسه و باهاش درگیر شه یعنی مجرمی که وجودش برای مردم خطرناکه ،باید تا آخر تو زندان بمونه.ولی احتمالا با یه وثیقه سنگین از اموالی که دزدیده آزاد میشه
آخرین اخبار