عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

هفته فرهنگی کوهبنان باید تدوین شود

شریعتی گفت: هفته فرهنگی شهرستان کوهبنان باید تدوین شود تا ظرفیت های شهرستان تقویت و معرفی علما و اندیشمندان در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم و مسئولان بخش طغرالجرد گفت: در آستانه اربعین قرار داریم که حماسه اربعین از دستاورد‌های مداد گرانقدر علما و دماء شهدا است.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی اربعین جهان اسلام را در برگرفته در حالی که مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: در آستانه تحقق آیه شریفه قرآن هستیم که انشاالله با ظهور حضرت ولی عصر (عج) مستضعفان وارث زمین خواهند شد.

وی بیان داشت: نقش مردم ایران اسلامی در ظهور تعیین کننده است در حالی که حضرت زینب (س) در جریان اسارت گفت من جز زیبایی ندیدم لذا ما امروز زیبایی را همایش بزرگ اربعین شاهد هستیم.

شریعتی کوهبنانی ابراز داشت: کوهبنان و بخش طغرالجرد نقش تعیین کننده‌ای در تقویت بنیان‌های اقتصادی و فرهنگی دارند، اما تاسف می‌خوریم که استان کرمان با همه ظرفیت‌های بارز و نهفته در گذشته در محاق بی توجهی قرار گرفته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: معادن منطقه کمتر در سایر استان‌ها وجود دارد که باید این نعمت‌های الهی نفعش به مردم منطقه برگردد کارخانجات و مجموعه‌های صنعتی باید نگاه ویژه‌ای به مردم منطقه داشته باشند و حق مردم در منطقه هزینه شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه کارگری سخت‌ترین شغل‌ها را دارند که رفع مشکلات آنان خصوصا ضریب دو شغلی از وزارت خانه در حال پیگیری است.

شریعتی کوهبنانی افزود: اخذ مجوز منابع طبیعی برای احداث کارخانه بخش طغرالجرد، راه اندازی کارخانه بزرگ آریا جنوب در جور، احداث کارخانه شرکت صبا نور، استقرار دادسرای شهرستان، راه اندازی اداره ثبت اسناد، تکمیل جاده کوهبنان به زرند، ارتقای بهداشت و درمان مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد، انتقال آب خلیج فارس به زرند و کوهبنان در حال پیگیری است که باعث رویش امید و پیشرفت منطقه هستند.

وی ادامه داد: باید کوهبنان و بخش طغرالجرد در ولایت مداری، بصیرت، معرفت، انقلابی بودن و فراهم نمودن مقدمات ظهور پیش قدم باشند لذا خانواده‌های منطقه در تربیت جوانان و رعایت حجاب و عفاف باید الگو برای سایر مردم ایران اسلامی باشند.

این مراسم با پاسخگویی چهره به چهره به خواسته‌ها و مطالبات مردم بخش طغرالجرد همراه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار