اجرای طرح‌های مدارس شبانه روزی و روستا مرکزی در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با اجرای طرح‌های مدارس شبانه‌روزی و روستا مرکزی کلاس چند پایه در استان کاهش می‌یابد.

کلام‌الله صفری گفت: از فرصت باقی مانده تا مهرماه باید نهایت استفاده را کرده و برای حل مشکلات موجود در مدارس بصورت جهادی وارد عمل شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل می گوید: تا ۲۵ شهریورماه همه دانش‌آموزان باید ثبت‌نام شده باشند، نقل و انتقالات تعیین تکلیف شود و ثبت‌نام کتب درسی نهایی شده باشد.

او با بیان اینکه زمان باقی مانده تا مهر اندک است، بر لزوم جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، جلوگیری از افت تحصیلی و ایجاد انگیزه در اولیا و استفاده از ظرفیت‌های فرمانداری ، امام جمعه و دهیار برای ایجاد کلاس در روستاهای استان تاکید کرد.

صفری تامین به موقع صندلی دانش‌آموزی و معلمان مدارس ، تدوین تقویم روزشمار فعالیت‌های پروژه مهر ، اجرای مانور سرویس مدارس در روز ۲۳ شهریورماه ، تدوین برنامه ویژه استانی برای کنکور و میانگین نمرات ، برنامه‌ریزی کلاس‌های تقویتی و کلاس‌های توانمندسازی برای دبیران لازم‌التوجه و توجه به حوزه‌های بهداشت و سلامت، مشاوره، پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی را از اولویت‌های آموزش و پرورش استان ذکر کرد.

در سال تحصیلی پیش رو ۱۸ هزار و ۵۰۰ فرهنگی در ۲ هزار و ۵۰۰ آموزشگاه در قالب ۱۵ هزار کلاس درس در استان اردبیل برای انجام وظایف آموزشی حضور خواهند داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.