معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد

ضرورت تقویت زیرساخت‌های تحقق جوانی جمعیت در مسیر توسعه آینده کشور

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر ضرورت فرهنگ سازی و اقدامات زیرساختی برای تحقق اهداف جوانی جمعیت، به عنوان گامی به سوی توسعه آینده کشور تاکید کرد.

دکتر عباس رضائیان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، امروز در دوازدهمین نشست قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت گفت: توسعه و پیشرفت کشور در سال‌های آینده، نیازمند وجود نیرو‌های کار جوان و شور و نشاط در جامعه است که تلاش برای جوانی جمعیت کشور، این هدف مهم ملی را محقق می‌ کند.

او با تاکید بر اهمیت توجه همه سطوح جامعه به این هدف مهم، راهکار اثربخش در این زمینه را فرهنگ سازی به کمک افراد و رسانه‌های تاثیرگذار اجتماعی دانست و افزود: اصل مهم در اقدامات فرهنگی، تداوم و استمرار اینگونه اقدامات و بهره مندی از حضور افراد تاثیرگذار و فعالان اجتماعی در این زمینه است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به برگزاری ۱۱ نشست پیشین قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی هفته‌های گذشته، دستاورد این نشست‌ها را تصویب ۱۱۳ مصوبه در سطوح مختلف دانشگاهی و بین بخشی برشمرد که تاکنون حدود ۷۸ درصد این مصوبات اجرایی شده و اقدامات لازم برای اجرای سایر مصوبات نیز در حال پیگیری و انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار