از کشف ۵ کیلو تریاک در آبگرم تا به دام افتادن کلاهبردار اینترنتی در قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه بیست و یکم شهریور ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یکی از خرده فروشان مواد مخدر در شهر  آبگرم بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران کلانتری آبگرم قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات پلیسی و اطمینان از فعالیت فرد در این خصوص، با هماهنگی قضایی به محل اعزام و در بازرسی از آن ۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان  آوج گفت: یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در اقبالیه قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با ارازل و اوباش و سارقان در بخش اقبالیه به مرحله اجرا در آمد.

 سرهنگ خدایی افزود: در اجرای این طرح تعداد ۱۰ نفر دستگیر شدند و از آن‌ها مقادیری مواد مخدر و آلات و ادوات جرم و سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اضافه کرد: در این راستا ۷ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز توقیف شد.

به گفته وی، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کلاهبردار اینترنتی به دام پلیس فتا  افتاد

سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی ازحساب بانکی شاکی، موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران پلیس فتا استان قرارگرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد، پیامکی مبنی بر طرح شکایت علیه او در سامانه " ثنا " برای وی ارسال شده که برای مشاهده اطلاعات و شرح شکوائیه باید وارد لینک آدرس اینترنتی ارسال شده در پیام شود.

رئیس پلیس فتا استان قزوین ادامه داد: شاکی به محض وارد شدن به ادرس ارائه شده به درگاه بانکی هدایت و مبلغ ۹۰ میلیون ریال از حساب او برداشت شد، که بلافاصله به مرجع قضایی مراجعه و پرونده به پلیس فتا ارجاع شد.

سرهنگ فرهودی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با استفاده از شگرد‌های پلیسی حساب متهم را شناسایی و مبلغ برداشت شده با هماهنگی مرجع قضایی به حساب شاکی عودت داده شد.

وی در ادامه گفت: پلیس فتا با تمام توان آماده برخورد با جرایم سایبری بوده و شهروندان می‌توانند ازطریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.