اخبار نیروی انتظامی استان قزوین

حادثه رانندگی در محورقزوین - بوئین زهرا/کشف بیش از ۲۱ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنج شنبه هفدهم شهریور ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در محور قزوین - بوئین زهرا  بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه سواری با ۴ نفر سرنشین به دلایل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ ذاکری منش اضافه کرد: در این حادثه متاسفانه دو نفر از سرنشینان خودرو به علت جراحات وارده فوت و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم که توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین در ادامه گفت: علت تصادف از سوی کارشناس پلیس راه در حال بررسی و اقدام می‌باشد.

توقف خودرو حامل حشیش

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین - کرج  به یک دستگاه خودرو سواری پراید، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۱۵ کیلوگرم حشیش، که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد:متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۱ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش لوازم آرایشی قاچاق در یکی از واحد‌های صنفی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در شهر قزوین، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به واحد صنفی شناسایی شده اعزام شد و در بازرسی از آن ۲۱ هزار و ۲۳۱ قلم انواع لوازم آرایشی، قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از سازمان گمرک و غذا و دارو بود، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ارزش ریالی اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴ میلیاد ریال برآورد شده است.

وی گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار