جزئیات انهدام باند سارقان مسلح در جنوب کرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از انهدام باند سارقان مسلح در جنوب کرمان خبرداد و گفت:اشد مجازات در انتظار مرتکبان جرائم خشن است.

امید رضایی از انهدام یک باند سارقان مسلح در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت:در این رابطه سه متهم (۲ مرد و یک زن) بازداشت و یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری سلاح سرد از جمله قمه و چاقو کشف و ضبط گردیده است.

او  در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:در پی تاکیدات ریاست قوه قضاییه، دادستان کل کشور و رییس کل دادگستری استان کرمان مبنی بر رسیدگی سریع و دقیق به پرونده سرقت‌های خشن و برخورد قاطع با سارقان مسلح، این موضوع در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفته است.

این مقام قضایی اعلام کرد:متهمان دارای سوابق متعدد کیفری می‌باشند و تاکنون به چندین فقره سرقت مسلحانه طلاجات در استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان وبلوجستان اقرار نموده اند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند، افزود:اعضای این باند همچنین سابقه چندین فقره سرقت گسترده احشام را نیز در پرونده خود به ثبت رسانده اند.

دادستان کهنوج به مرتکبین جرائم خشن، بویژه سارقان مسلح هشدار داد:غالبا این نوع اقدامات و سرقت‌های توام با خشونت و بکارگیری سلاح، مشمول ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی (محاربه) خواهد بود.

رضایی ضمن تقدیر از تلاش‌های ماموران امنیتی و فراجا در برقرای امنیت در جامعه، تصریح کرد:دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه از نیرو‌های انتظامی و اطلاعاتی حمایت جدی خواهد کرد.

دادستان کهنوج همچنین از رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده‌های مربوط به جرائم خشن در این دادسرا خبر داد و گفت: به هیچ عنوان به سارقان به عنف، مقرون به آزار و مسلحانه و دارای سابقه سرقت، مرخصی از زندان اعطاء نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار